AC Voedingen

Jeroen

Music!
Ik heb steeds meer spullen die een AC voltage willen hebben. Bij een gewone winkel verkopen ze deze voedingen niet. Waar kan ik AC voedingen kopen?

Mijn Frostwave wil bv 16VAC zien...

D'r zal in Utrecht toch wel een electronica (onderdelen) winkel zitten die ze heeft? Hier in Dordrecht zit er ook een die AC adapters verkoopt.

Een beetje electronica-zaak moet dat gewoon hebben inderdaad. Had er een tijdje terug ook een nodig voor mijn Moisturizer en de electronicaboer bij mij op de hoek had hem gewoon liggen :)

Ja sommige zaken hebben ze wel andere weer niet....meestal bestel ik ze meteen mee als ik wat meer spul nodig heb.

Dil electronica in Rotterdam heeft ze ook.

Valt toch wel mee? Hier een 18V AC AC voor 12,99: http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMDk6MDAwMC4wMTE2LjdjOTllNmIzJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT0zMTc3MTMxNDQ4====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=AC+adapter&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=&regisseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20

Excuses voor de lettersoep. Je kunt bij Frostwave vragen wat de minimale en maximale voltages zijn, vaak komt dat niet zo krap (wel eerst even vragen!!)

AC adapters zijn veel te vinden in tweedehandswinkels zoals bijvoorbeeld de gemeentelijke recycle shop.
Boormachine opladers enz enz zijn vaak AC adapters.

Back