Duidelijke kick interval

Dat stuurde Manu. Nee dat heb je niet verkeerd begrepen, ik ken Live na 2 weken zeker al goed hoor! Zelfde met synthesizers, dat snap ik gewoon snel.

Gast dude homie bro dat zei Manu NIET! Manu zei (en ik quote mezelf maar even:)

Ik heb bijvoorbeeld 0,0 feeling met Ableton, de hele UI, manier van werken, beperkingen voor mij etc...dat weerhoud mij ervan de diepte in te duiken (heb ik wel gedaan maar die andere dingen wegen zwaarder bij mij)

Protools, en helemaal Cubase was thuiskomen voor mij. Logic nu inmiddels is ok, alleen de eerdere versies ben ik ook nooit verder mee gegaan. Beroepsmatig wel aan geroken maar remt op alle manieren denkbaar mijn werkstroom.

En de reden waarom heb ik je ook gegeven.
Ik zou erg oppassen met hoe je hier overkomt wil je echt ooit nog over een jaar of wat, als je echt wat weet (want wat je wel weet en hoever je wel bent is HEEEEEEEEEEEUL duidelijk af te lezen aan de posts die je plaatst en de vragen die je daarin stelt...laat staan je taalgebruik), echte antwoorden en oplossingen loskrijgen over op echte vragen en over echte problemen.

Quote me goed of niet, en als je me niet snapt vraag dan een nadere verklaring en geef geen domme interpretatie van wat ik volgens jou heb gezegd!

Gast!

Omg, zo bedoel ik het helemaal niet.

Ik heb idd gezegt dat ik Ableton goed begreep in 2 weken, en dat was ook zo, toen zij jij van je feeling met ableton, dat je ableton niet goed mee om kon gaan toen zij ik van, Ja groot gelijk waarom zou je Ableton gebruiken als je toch al protools en cubase kan ;) Dat bedoelde ik zo, pff waarom haat ik praten via internet, sarcasme en zo komt niet over!

Ik zeg ook, ik ben nieuw hoor! :P maar ik heb echt absoluut geen problemen met het begrijpen van Ableton of Synthesizers ofzo, ik vind het allemaal heel logisch, en dat wil niet zeggen dat ik er alles van weet.

Sarcasme komt inderdaad niet over via het net tenzij mensen je een beetje leren kennen, en om dat te bewerkstelligen is een iets andere insteek en attitude misschien handig. Niemand zit hier om andere af te zeiken ondanks wat sommige mensen beweren. Iedereen wil iedereen helpen maar net als in het echte leven moet je je ook opstellen dat mensen dat willen gaan doen.

Waarom nuanceren mensen zich altijd pas later in de thread ipv eerst goed na te denken wat ze willen vragen, hoe ze dat willen verwoorden etc? Dat scheelt vooral jou een hoop ergernis denk ik, ons misschien een hoop lol soms hahaha

Zet ff wat tracks op jullie Hyves, kijken wat die 2 weken Ableton en kennis van synths doet muzikaal gezien!

Back