Vandaag deze geestelijk gehandicapte der synthesizers weer in de studio binnengekregen....maar nu een MK2 versie die ik heel vroeger ergens in de jaren 90 ook had...instant space, vet vet vet wat een pracht bak met die rare modulerende delay
Nu las ik ergens op iemand zijn site dat de Poly 800 MK2 een ander filter heeft en snellere envelopes, ik heb geen mk1 versie meer omdat te checken...het filter lijkt iets "natter" ietsjes meer zelf oscillerend maar die envelopes hoor ik niet zo. Iemand daar iets aan toe te voegen ?
Ietsjes meer dan een gewone, maar die MK2s zijn toch niet zo superzeldzaam om er jaloers op te zijn ?
Als je een delay over een normale poly 800 zet heb je ongeveer wel hetzelfde...en dan heb je ook nog het chorus effect wat niet op de II zit erbij. Die delay die er in zit reageerd heel freaky op het geluid van de synth lijkt wel...Zal vanmiddag als ik terug ben even een mp3tje posten
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.