Midi hangt en doet raar

dubcreator

Ouwe rot
Ik heb sinds vorige week een midi probleem waar ik niet uitkom.
interface is een edirol UM1ex, deze gaat naar een midi thru box (nieuwe batterij). Hangen 6 apparaten aan, 2 per midi out. Opeens is het zo wanneer ik iets wil inspelen dat de boel hangt of maffe noten laat horen. Iemand enig idee ?
Interface is usb en ik gebruik (niet lachen) Logic platinum 4.0 op xp.
Alles heeft altijd goed gedraaid. Enige wat ik had gedaan was een nieuwe usb schijf geinstalleerd en daar stond ook een zgn usb booster op. Die is ook geinstalleerd maar heb ik er weer afgehaald en lost niets op.

Is echt alles weg wat je samen met die booster hebt geinstalleerd? Check dat goed, en hoe heb je die gedeinstalleerd? Een uninstaller laat vaak genoeg troep achter namelijk

Heb je het al eens zonder de MIDI thru box geprobeerd? Ik heb in het verleden wel eens problemen gehad met zo'n boxje (van MIDIman), die zorgde voor hangende noten en start/stop signalen die niet goed door kwamen.

Thanx allen, ik ga het proberen. Eerst maar es de driver opnieuw dan. En dan die thru box er tussenuit. Uit luiigheid had ik die er nog tussen zitten uit de tijd dat er wat meer midi aan hing.

K laat het weten of het weer werkt.

Back