hdsp 9652 timing

access1

Vintage lidl
Hoi. Ik zou graag advies willen hebben over het volgende:

Sinds kort heb ik een Korg m3 waarmee ik mijn TI aanstuur. Ik geniet van de timing van de m3. Er zijn echter een aantal "beperkingen" met betrekking tot het aansturen van Karma vanuit de seq, dit kan niet. Er is vanuit de seq van de m3 geen midi pad naar karma beschikbaar. Ook is de realtime controle niet beschikbaar op de manier die ik zou willen. Er zijn voor bovenstaande natuurlijk workarounds, maar oke.

Ik wil karma vanuit een externe seq gaan aansturen. Onlangs heb ik goedkoop een hdsp 9652 aangeschaft. Op dit moment moet ik de midi kabel nog aanschaffen. Vandaar mij volgende vraag: Als ik karma door een externe seq laat aansturen, gaat dit dan ten koste van de geweldige timing ? Hoe goed de hdsp zijn werk? Ik heb nog geen ervaring met het aansturen van externe synths met de hdsp 9652. Iemand op dit forum waarschijnlijk wel. Ik ga niet terug naar de tijden van mijn vorige setup: audiophile en cubase, als het antwoord negatief is :doei:

Ik heb geen ander woord kunnen verzinnen dan timing. Misschien dat latency of 'hardware gevoel' (hier vaker gelezen) beter van toepassing is.

Laatst gewijzigd:
8D..kabel is binnen, het is nu duidelijk geworden: secuenciador hardware

Laatst gewijzigd:
Back