Wat is ''the best looking synth'' ever.

ik vin de 101 nog altijd heel mooi
roland-sh-101.jpg

Ach, vond m'n (ex) paarse Synton Syrinx ook wel mooi, even als m'n OSCar die ik aan de andere kant ook weer verschrikkelijk lelijk vind.
Blijf toch bij m'n eerste keus, de Roland SH-5, een echte ''tweak bak''.
Als hier mensen zijn de de Nord Lead 3 alleen mooi vinden om z'n lampjes (rond de pots), dan vinden ze de Moog Little Phatty even mooi, die heeft dat namelijk ook.

ja maar die is niet rood met zwart en paars
(ja serieus er zit paars op: zie je vaak niet op foto's) ;)

maar een little phatty vind ik weer mooi qua vorm dat het paneel naar je toegekanteld staat en de "wheels" met verlichting ook erg sexy.

dit vinden mensen vast lelijk, maar ik vindt deze ook TE MOOI.
vooral omdat het gewoon een rijtje keys is die eraan geplakt lijken...
hoe simpel kan het zijn...

Attachments

• 1000535_L.jpg
    1000535_L.jpg
    66,3 KB · Bekeken: 92
Mijn nog op de werkbank liggende gemodde & gepimpte 'nieuwe' Wurlitzer 200A?!

Attachments

• wurly.jpg
    wurly.jpg
    97,9 KB · Bekeken: 88
Ik zie hier een aantal exoten voorbij komen, maar of dat nou "best looking" is vraag ik me zeer af.

Mwua... rode ogen effect.... klinkt niet zo mooi...

Moeilijk moeilijk! Zoveel keus!
De Korg Trident ziet er als een bad analogue motherfucker uit, maarrrr...
Niemand noemt de SH-5 (edit: toch wel) en SH-7...
Ik krijg gewoon kippenvel van die looks. De knopjes, de tinten, de vorm: als je "analoog" moet visualiseren dan ziet het er zo uit. Net zoals van een CR-8000 trouwens.

Overigens de OSCar is ook wel super qua design.

2.JPG

Laatst gewijzigd:
ja, synths die je zelf hebt zijn altijd de mooiste :gaap:

@Bass: Is dat zo? Het zijn gebruiksvoorwerpen en heb er net zoveel tussen zitten die prima hun werk doen maar lelijk zijn als de nacht, als mooi dingen waar ik meer bij voel. Er zijn toch behoorlijk wat ie ik mooi vind maar niet heb...of moest je gewoon ff wat kwijt?:gaap:

Arp 2500 :)

Prachtig dat industriƫle 'design'. Net of je naar een bedieningspaneel kijkt van een futuristische machine..

yep die is mooi...echt supernice :D

en deze vind ik ook nog steeds erg mooi.....

revowood.jpg

De Prophet '08 vind ik er erg slick uitzien. Mooie knopjes (los van hun reactievermogen :p)

prophet-08_sm.jpg

En de Waldorf Blofeld vind ik eigenlijk ook knap. Die oogt zo wetenschappelijk. En het displaytje is grandioos. (imho nog te weinig synths die hier gebruik van maken)

3444859833_ee91f006d7.jpg

Hoe is dat displaytje?

En de Waldorf Blofeld vind ik eigenlijk ook knap. Die oogt zo wetenschappelijk. En het displaytje is grandioos. (imho nog te weinig synths die hier gebruik van maken)

3444859833_ee91f006d7.jpg

Back