Wat is ''the best looking synth'' ever.

Elk zijn goesting maar de roland jupiter 80 vind ik mooi en klingt nog goed ook , staat hier naast mij .

Sinds is deze heb gezien, is het antwoord voor mij eenvoudig... de 20 van Waldorf.

20-synth.png

Ik vind bijna alle synths lelijk eigenlijk, synths die daar een uitzondering op zijn hebben witte frontplaten of minimaal witte knoppen.

attachment.php

attachment.php

Erg mooi en vet inderdaad..:okdan: hier een foto uit eigen archief (zie nu pas wat er nog meer op de foto staat :peukie::D)

attachment.php

Haha ik zie het nu ook! Hehehe

En ja die ja. Echt heel strak.

En wat is die vocal synth dan? Ik heb echt een zwakke plek voor synths die menselijke stemmen nadoen.

Plastic, waar haal je die wijsheid vandaan :stupid
Aluminium frame en kast, enige wat van plastic is zijn de knoppen, maar dat is bij 99% van de synths het geval.

Mijn excuses... ik dacht dat er in dit draadje naar een 'mening' werd gevraagd. Vandaar ook dat ik schreeft dat ik de Radias maar 'niks' en 'te plastic' vind. Maar nu zie ik dat het inderdaad allemaal draait om wat de mooiste synth 'IS' - mijn fout. In dat geval zeg ik gewoon wat jij zegt, want jij lijkt er wel heel veel verstand van te hebben.

Laatst gewijzigd:
Die Logan Vocal Synth lijkt me gigazeldzaam. Hopelijk klinkt hij met al die knoppenweelde iets beter dan de Logan Vocalist, welke zeker niet slecht klinkt maar nogal beperkt.

Die Moog OMG-1..... OMG wat een toepasselijke naam. Totale design-fuck. Volgens mij is dat een grap geweest van de Moog bouwers om te kijken wat de fanboys allemaal van ze accepteren.
Totale implosie van 10 verschillende bouwstijlen en met een fijngevoeligheid van tegen de 0Kelvin bij elkaar geflanst. Een LCD scherm met een houten bezel met de afrondfrees maken.... OMG.

Mijn excuses... ik dacht dat er in dit draadje naar een 'mening' werd gevraagd. Vandaar ook dat ik schreeft dat ik de Radias maar 'niks' en 'te plastic' vind. Maar nu zie ik dat het inderdaad allemaal draait om wat de mooiste synth 'IS' - mijn fout. In dat geval zeg ik gewoon wat jij zegt, want jij lijkt er wel heel veel verstand van te hebben.

Nee hoor!
Maar als jij de Radias omschrijft als "te plastic" en hem doorom niet in aanmerking vind komen als "the best looking synth ever" vond ik dat ik je uitspraak even recht moest zetten omdat de Radias helemaal niet van plastic is gemaakt!
Niet meer en niet minder, ik vind de Radias zelf ook niet de best looking synth, wel een apart en uniek design.
Mijn voorkeur gaat meer uit naar plexiglas exemplaren en die zijn ultra zeldzaam.

Ik blijf de Waldorf Wave toch de mooiste synth EVER vinden :okdan:

1.jpg

Daar ga ik in mee.

De Arturia Matrix synth vind ik overigens ook wel een mooie, zou ik graag in mijn bezit willen hebben (maar ja, geen geld voor hè:dubbel:)

Stiekum een controller maar gezien deze ontworpen is voor 1 specifieke software synth:

Back