[ebay] Simmons SDX compleet..

Ik heb het Hover in het echt uit proberen te leggen en volgens mij begrijpt ie het nu..

Johnny%20-%20hoover.JPG

En wie had dat toch gedacht... Een SDS IV voor 375 euro weggegaan.. http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=622&item=2519677637

i-1.JPG

Wat zou een SDS III dan wel niet opleveren. Twee keer een SDS IV met extra modulaties..

Die Simmons is naast de Ddrum3 eigenlijk de enige module die positie gevoeligheid en gebruik van eigen samples goed ondersteund. Maar ik weet niet of ik nou happyier zou zijn met één van die bakken of mn ddrum4 en een EMU E6400 ultra. Mn ddrum4 kan per pad tot 8 noot nummers uitsturen voor verschillende posities, op 4 inputs kan je drukgevoeligheid gebruiken die door after touch worden uitgestuurd, etc etc. Daar moet met een beetje creatief sampler programmeren ook aardig wat mee te doen zijn :)

ik heb een simmons SDX gehad...gewoon uit gekte gekocht,je weet niet wat je ziet als dat ding in je studio staat...Ik heb er een tijd mee gewerkt en toen een telefoontje gekregen van een belg uit luik die via via via via mij had gevonden en hij moest hem gewoon hebben...ik toch maar verkocht want je weet hoe het gaat...Dus Omiel de door jou geritselde SDX bevind zich in luik....het blijft een vet ding met een onwaarschijnlijke star wars uitstraling...het is gewoon de darth vader van de samplers...iedereen die hem afkraakt koopt maar een S2000...Ik heb zelden zo een beest van een machine gezien...iedereen kwam toch maar even kijken wat het was...Ik vindt het zowiezo leuk om obscure spullen te kopen waar je eigenlijk geen bal aan hebt...gewoon voor de feeling.hahaha
Wat betreft drumsyntjes..ik heb een pearl syncussion en dat is de vetste....genoeg gezegd

Back