[ebay] Simmons SDX compleet..

Origineel geplaatst door RNMC
Hey johnny b. ga die discussie niet aan joh. ze weten niet beter.:D
Echt.... Ze kunnen beter aan mijn bier of vrouw zitten als aan een Simmons..

p.s. Er staat een Simmons SDS-IV te koop! :) Heb jij die ook?

En een sds-3?

SDS3007.jpg

Nee helaas niet.. ook nooit tegengekomen. Heb nog wel een ddrum3 ook wel geinig hoor.
Wat is de verbinding snel trouwens..ga ff naar de php chat.

Origineel geplaatst door oozi
die SDS3 is dik!

op de foto is die van Craz toch? die SDS3 die o.a. medeverantwoordelijk is voor een van de dikste livesets ever (P55 met omiel) ?
Jip! :) SDS roelt!

Origineel geplaatst door RNMC
ze weten niet beter.:D

Ik leer graag bij maar weet nog steeds niet waarom die SDX nou zo uniek is. Op internet vind je inderdaad niet veel info.

Willen ingewijden dan even vertellen wat hier zo speciaal aan is? Bepaalde features,...

ff ander plaatje

ff ander plaatje

Best wel een grote bak, zie ik daar een schermpje of zo? is dat de display van die sampler dan?

drums2.jpg

Jip! Een heel groot scherm en een track ball! :)

Echt een massive machine!

Dus toch goed gezien, een trackball.

Maar een trackball op een drumbak :confused: Om je samples 'grafisch' te bewerken vermoed ik?

Het beetje info dat ik tot nu toe vond ging steeds over die sampler, niet zozeer over de pads e.d. Behalve dat het een vette of ferme of unieke sampler is, ben ik nog niet veel meer te weten gekomen.

Of een toestel nu vet is of niet, dat zegt mij alvast niets.

Iemand toevallig ook specs van die sampler? Of beter nog, iemand ergens een demootje online ?

Zone intelligent pads. Dus geen gewone. 9 samples per zone. Je kunt ze afdempen met je handen. Je kunt ook zonder samples sounds creeren. Vette filters. Sequenzer. 16 pad in.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
p.s. Er staat een Simmons SDS-IV te koop! :)

Waar ergens?

Origineel geplaatst door omiel
Waar ergens?
ebay natuurlijk.... afblijven jongen!

Veel succes met de veiling, nog 2 uur te gaan en (nog) geen bod dus met een beetje geluk ... staat die binnenkort te pronken in Eindhoven :)

PS: Heb je toevallig verborgen drummerstalent?

Hmmm.. vooruit dan. Hij zal nog wel wat omhoog gaan in prijs denk ik. Geil bakkie trouwens. Doet het leuk bij de 3.

Wat jammer nou he. verkocht...hoovertje... Volgende keer beter je huiswerk doen voor je je oordeel klaar hebt.

Naar duitsland? :D

Back