Waar is Clavia?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lennaerttol

Ingeburgerd
Hey,

In 2009 zag je iedereen spelen op zo'n mooie rode synth van Clavia. Vanaf het begin van 2010 heb ik niet 1 Clavia synth meer gezien. Waarom is dat? Is dat misschien omdat Clavia synths 'zó 2009 zijn'? Of is dat omdat er weer nieuwere synths zijn? Welke synths zijn nu net zo populair als de Clavia synths in 2009?

Waarschijnlijk is dit omdat de hele internet community aan het wachten is op de Solaris van John Bowen. En net daarom vrees ik dat je vraag overbodig is, want deze zal vast maar uitkomen in 2011. 2010 is misschien gewoon een schrikkeljaar en elke groep houdt op met spelen tot deze is uitgekomen?

de hele internet community

Uhmmm, beetje boel gewaagd, ikke niet hoor....

Ik durf er wel wat op te zetten dat het uiteindelijk helemaal niets wordt, een paar honderd exemplaren voor veel teveel geld gekocht door liefhebbers die uiteindelijk niet toe zullen geven dat het eigenlijk een beetje zonde geld is/was:duivels:

Denk dat het ook wel meevalt, die Solaris. Lijkt me nogal duur voor wat het is. Maar wel leuk dat er nog van die kleine synth makers bestaan natuurlijk.

Vanaf het begin van 2010 heb ik niet 1 Clavia synth meer gezien.

En als jij ze niet ziet betekent dat automatisch dat niemand ze meer gebruikt? Is dat niet een beetje te ver doorgeredeneerd? Mogelijk zijn ze elke keer op TV net als jij niet kijkt. Vandaag was er sowieso nog eentje te zien in het RTL Nieuws.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back