Vraagje over Sherman Filterbank en rackmontage

Jeroen

Music!
Ik wil een Sherman Filterbank 2 gaan kopen. Nu begrijp ik dat de rackversie zijn aansluitingen aan de voorkant heeft. Voor de desktop uitvoering bestaan ook rackbeugels. Dus mijn vragen zijn:

Waar kan je die beugels los bestellen?
Hoeveel HE neemt de Desktop versie in een rack in beslag?

die beugels zitten standaard in de verpakking van de Sherman hoor.
reken er wel op dat ie meer dan 2HE ruimte inneemt anders kan je niet bij de knoppen

Aha, vandaar dat je ze vrijwel nergens online kunt vinden. Hoe bedoel je dat, niet bij de knoppen kunnen? De knoppen zitten in een rack toch verticaal? Of blijft ie schuin in een rack?

Je kan de beugels gewoon bij Sherman bestellen, zelfs als je de filterbank 2dehands hebt gekocht.
Een beetje moeilijk; als je de desktop versie hebt en je bouwt hem in kan je hem in +/- 3 verschillende standen monteren. Ik heb die van mij gewoon plat gemonteerd en dan neemt hij 3 units in beslag + de kabels. Je kan hem ook in dezelfde stand als de desktop monteren en dan heb je geen last van de kabels. Maar het is een beetje uitzoeken wat het beste werkt voor jou.

Zie sherman manual

als ik me niet vergis kan je hem wel op 6 verschillende manieren in je rack hangen.

Back