MicroFi Ouwe rot Lid sinds 5 november 2005 Berichten 585 Locatie Brussel 2 mei 2010 #1 Iemand het (email)-adres van een synth dokter in regio Brussel/Leuven? Gaat over de reparatie van één van de voiceboards van mijn Jupiter-6. Eén van de voices doet wat raar (ruis).
Iemand het (email)-adres van een synth dokter in regio Brussel/Leuven? Gaat over de reparatie van één van de voiceboards van mijn Jupiter-6. Eén van de voices doet wat raar (ruis).
decodersreturn Ouwe rot Lid sinds 5 oktober 2007 Berichten 540 Locatie Antwerpen 2 mei 2010 #2 www.rolandce.com Daar is 1 persoon die vintage synths fixed. 014.575811
MicroFi Ouwe rot Lid sinds 5 november 2005 Berichten 585 Locatie Brussel 2 mei 2010 #3 decodersreturn schreef: www.rolandce.com Daar is 1 persoon die vintage synths fixed. 014.575811 Zie meer... Bedankt voor de tip. Ze hebben van mij alvast een mailtje ontvangen! Heb je zelf ervaringen met dat Service Center?
decodersreturn schreef: www.rolandce.com Daar is 1 persoon die vintage synths fixed. 014.575811 Zie meer... Bedankt voor de tip. Ze hebben van mij alvast een mailtje ontvangen! Heb je zelf ervaringen met dat Service Center?
decodersreturn Ouwe rot Lid sinds 5 oktober 2007 Berichten 540 Locatie Antwerpen 4 mei 2010 #4 Service center is perfect !
MicroFi Ouwe rot Lid sinds 5 november 2005 Berichten 585 Locatie Brussel 4 mei 2010 #5 decodersreturn schreef: Service center is perfect ! Zie meer... Super. Ik heb zelf al een mailtje terug ontvangen van hun. Ze zien het zitten om de Jupiter eens na te kijken
decodersreturn schreef: Service center is perfect ! Zie meer... Super. Ik heb zelf al een mailtje terug ontvangen van hun. Ze zien het zitten om de Jupiter eens na te kijken