MS20 rubber dopjes of alternatieve oplossing

Status
Please reply by conversation.

macha

Stamgast
Ik zoek 4 rubber dopjes voor mijn MS20.
Ik bedoel de rubberen afsluit " dopjes: die o.a direct onder de filters zitten.
Weet iemand een oplossing hiervoor? Ik reliseer mij dt de originelen vinden wel erg ambitieus is.
let me know als je een oplossing weet hiervoor.

Ik weet niet wat voor dopjes je bedoeld, maar in Rosmalen Autotron is een aantal keren per jaar een Oldtimerbeurs en daar staan altijd stands die 1001 soorten rubberen en plastic dopjes verkopen, ik reataureer al 30 jaar oude wrakken en of het nou een dopje van de bekleding van een Goggomobil betreft of een vreemsoortig onduidelijk rubbertje voor een T Ford altijd vond ik iets wat bruikbaar was.

het zijn hele kleine dopjes.
rosmalen ...dat is wel een end weg........maar wel bedankt voor de tip!
Hoop dat er nog een tip komt die in de buurt van amsterdam is.....

Als de zoek browser van dit forum gebruikt dan kun je er iets over vinden. Ik heb ze ooit zelf gemaakt.

Als de zoek browser van dit forum gebruikt dan kun je er iets over vinden. Ik heb ze ooit zelf gemaakt.

aantal zoekpogingen gedaan...maar vind t niet.;{ wel de grote korg ms thread met 550 posts........

Ik heb ze wel eens gemaakt van de massieve rubber. Waar zijlen van aanhang wagens mee vast worden gemaakt. Met een vijltje en een ijzer zaag. Ik kwam voor 85 % in de buurt van de originele. Als je het niets wist dan zou je het niet zien dat een paar niet origineel waren.

090801-10_07353-72dpi.jpg

Van deze dingen dus.
De vraag is al vaker langs gekomen.
Dit zijn afdichtdoppen voor kasten.
Probeer eens een ijzerwaren zaak of een onderdelen shop bij je in de buurt.

Status
Please reply by conversation.
Back