Over and Over - DJ Fanatic

lekkere track, trommeltjes doet ook een beetje denken aan die reflex remix die je toen had gemaakt

verder weinig over te zeggen. Mooi hoor :)

Netjes, klinkt idd als je andere werk met dat bepaalde stereobeeld. Vraag me toch af hoe je dat doet in fruity, gewoon die stereo enhancer gebruikt zonder het overdone te doen ofzo?

Ah hier houd ik wel van! Van die diepe beats en lekker funky, alhoewel het een langzame track is zit er toch nog wel energie en snelheid in! Die lead die erbij kotm had er voor mij ook niet ingehoeven. Mischien alleen in dat breakje ofzo.

voor de rest lekker trackje! (y)

Origineel geplaatst door Origin X
Netjes, klinkt idd als je andere werk met dat bepaalde stereobeeld. Vraag me toch af hoe je dat doet in fruity, gewoon die stereo enhancer gebruikt zonder het overdone te doen ofzo?

dat stereobeeld doe ik in Logic. Ik maak met Fruity de track, dan exporteer ik de Tracks FX.. dus elk spoor los..
dat importeer ik in Logic, daar zet ik op de hi hats en wat andere sporen de Sample Delay.. en dan heel subtiel (60 of 80hz) de linker of rechter delay aanzetten..

voila :-)

ps:

als die lead er niet in zou zitten zou het een beetje een standaar leuk nummertje worden, nu is het toch weer echt mijn eigen ding..

niet helemaal mijn ding maar wel een lekker nummer
die lead is echt zonde
ik zou de plaat daarom laten liggen
daar is best wat beters voor verzinnen

desalniettemin... :okdan:

cool,
die lead vind ik juist wel goed..
misschien dat ie nog iets ruimtelijker zou kunnen, met wat delay's ofzo.
ik zou 'm denk ik wel draaien.

Back