vieze muziek oftwel vaag trackje

:D

Klinkt wel geinig! Intro is meteen de beuk erin en verrassend. Leuke lofi geluidjes.
Beat is wel sterk herhalend, maar net op dat moment komt er nog een snare achtig iets op een speelse manier bij in.
Maffe stotterbreakjes, en nog steeds dat lofi pianootje dat op de lange duur een beetje vervelend wordt. Maar wordt nog wat gered door de variatie de 2ehelft van de track. 909hatjes. Een soort van intermezzootje voor je weer op de originele weg verdergaat.
8> Niet slechte Mario, voor 2 oer werk :)

Wel een leuk concept :)

Oh ja, je kunt goed horen dat het stereobeeld verbreedt is door die 2 beeldschermen!

Laatst gewijzigd:
LOL

Heeeeelemaal met software gemaakt? Interessant.

Zal het asap eens beluisteren. (niet erg handig zo'n vuurmuur op je werk)

OT:

Is deze computah ook geluidsarm?

Grappig trekkie! Meer mijn stijl dan de meeste dingen die ik op synthforum hoor...
Krijg er een Speedy-J gevoel bij (en dat betekent bij mij :) )

Ik vind hem wel goed, maar er kan meer mee.

Wordt dit een nieuwe TM release?

i LOVE Lofi-verkrachting!
Maar er kan inderdaad meer mee met zo'n track. Wat meer wazige effecten en gebliep ofzo.
Doet inderdaad veel denken aan dat album van " Snelle J"! En dan vooral de eerste paar nummers!

klinkt zeer relaxt... hou wel van deze stijl... MAAR... ik mis misschien toch wel een vette beat of bassline... als er nog een vette oversteurde dreun zou inzitten kan ie gelijk door voor een Peaky Pounder release ;) of misschien een subtielere beat en nog wat duistere strings en je hebt Converter achtige shit...

maarja het is niet de bedoeling iemand na te apen ofzo maar een vette beat zou ik persoonlijk erg goed vinden hierin.

keep up the good work!

helemaal oké :halleluja Als ik dit in de winkel op een cd'tje tegen zou komen zou ik het zo kopen (en da's best op te vatten als een groot compliment.)

zeer lekker trekkie, goose!
en ik ben ook blij dat er weer iemand is overgestapt naar het softwarekamp ;)

lekker freaky! je zou eventueel ook nog een laag-midden geluid/melodie erbij kunnen proppen (of een hoge bas...), maar hij is nu ook al erg smakelijk hoor :peukie:

Valt dit ook onder de noemer muziek? :D

Ik vindt het een beetje saai. Het klinkt meer als de basis voor een leuke track.
Misschien een basslijntje eronder en nog een stringetje hier en daar.

yep, ik vind deze wel goed.:) eigenlijk wel heel goed eigenlijk:D maar het is meer een ritme track.

het is alleen wel jammer dat bij zulke tracks weinig of geen harmonische ontwikkeling is, of een melodie. of echte leuke variatie, dus na 2 of 3 keer luisteren is het spannende er wel af. dus echt een vuurpijl die snel opbrandt.

Back