Ajanta's Goa trance tracks

Daan vh

Stamgast
Hier een overzichtje van wat goa trance en nitzhonot nummertjes die ik heb gemaakt de afgelopen maanden.

Voor de mensen die nitzhonot niet kennen (waarschijnlijk 99% van synthforum:P)... http://en.wikipedia.org/wiki/Nitzhonot

Tracks: http://soundcloud.com/daanvanheesch

Mijn persoonlijke favoriet is Taraka's Forest. (En Close Encounter)

Feedback altijd welkom! :biertje:

Aardige tracks ! Alle aspecten die Goa trance goa trance maken zitten erin.
Klinkt bijna wat gedateerd. Volg de goa scene al vanaf '93 tot nu en er wordt nog steeds vette shit gemaakt !
Goed bezig !

Aardige tracks ! Alle aspecten die Goa trance goa trance maken zitten erin.
Klinkt bijna wat gedateerd. Volg de goa scene al vanaf '93 tot nu en er wordt nog steeds vette shit gemaakt !
Goed bezig !

Bedankt! Ik hou van de oude goa klank dus daarom dat het waarschijnlijk wat oud klinkt.
& jep, goa trance is nog steeds in leven! :D ik heb het genre eigenlijk pas leren kennen in 2007.

goed gedaan! echt heel old-school!
geen kritiek maar misschien iets dat t voor psytrance liefhebbers interessanter zou kunnen maken: wel deze leads (afgemixt op iets lager volume) kicks met een beetje een klik/tik erin en beetje automation op de cutoff van de bass, en meer breaks. maar trek je hier niks van aan als je gewoon meer zin hebt om in de old-school goa te blijven. je intro´s zijn erg goed.

Persoonlijk vond ik het een beetje teleurstellend.

Sound is erg dof, basslijn zit niet goed, leads erg kazig ( ok nitzhonot), melodieen niet erg sterk.

Verder is de keuze van instrumenten niet erg origineel en klinkt het gedateerd. In 98/99 werd dit soort spul in grote hoeveelheden gemaakt ( hell ik maakte destijds dit soort tracks op een tracker) en we zijn het allemaal vergeten.

De acidlijn kennen we nu wel en in 4 tracks op dezelfde manier gebruikt is niet echt interessant.

Zoek/Maak eigen sounds om er meer jouw stempel op te drukken. En breng de productie naar 2010 zonder dat goagevoel kwijt te raken.

Back