RM1x Knob assign

Kneelz

Reuzebonk
Ben bezig mijn recentelijk gekochte RM1x in te richten maar nu wil ik eigenlijk per track andere knob assignments.

IS DIT MOGELIJK???

De handleiding (in het Nederlands!) heb ik gedownload maar ik kan er niets over vinden...ook niet hoe ik de instellingen van de knob assign opsla trouwens (startte hem vandaag op waren alle toewijzingen er weer uit).

Iemand die me kan helpen?

Ben bezig mijn recentelijk gekochte RM1x in te richten maar nu wil ik eigenlijk per track andere knob assignments.

IS DIT MOGELIJK???
Nee. Je kunt alleen per style de knoppen set opslaan.
...ook niet hoe ik de instellingen van de knob assign opsla trouwens (startte hem vandaag op waren alle toewijzingen er weer uit).
Toewijzingen gebeuren onder de knop "SETUP". Als je ze eenmaal ingesteld hebt, worden ze automatisch bewaard. Je moet wel met de cursor naar de juiste parameters gaan.

ow, dus per section zijn de knoppenbanks A en B alleen toe te wijzen --> one for all... das wel jammer.

1.Maar bij mij worden volgens mij de instellingen niet goed behouden (je slaat ze dus op een enkele userstyle op i.p.v. allemaal begrijp ik?).

2.Maakt dat dan uit waar je ze opslaat want je kan kiezen tussen default/volume/pan e.d.?

Back