Cikira ..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, nou?

Ja, nou?

Na ja! Ik denk dat niemand nee zou zeggen tegen al dit moois (ik doel op de apparatuur!). Maar op die hele site nog niet één linkje naar een voorbeeld wat er uit die dingen komt!

Ik zou dan wel eens willen horen wat hij/zij uit die dingen haalt!!!!!!

Het gaat toch om het resultaat?

Eric

Bekend..

Bekend..

Ze zijn wel bekend hoor.. die gasten van Redmoon. Bob Moog heeft ooit wel eens iets over ze geroepen... en dat doet ie niet over iedereen..

Op de site staan ook plaatjes van een geheel nieuwe studio die ze gebouwd hebben ergens boven op een berg.. en die doet niet onder voor Vince Clarke's "ei".

Maar wat voor muziek ze maken.. geen idee..

Het ziet er inderdaad erg indrukwekkend uit! Maar nogmaals als je zoiets kunt betalen (van je muziek) dan moet je toch ergens iets te beluisteren hebben!? Ik ben al enkele tientallen jaren in de muziek maar ik heb nog nooit iets van Redmoon gehoord. En ik ken echt wel obscure ´kleine´ dingen/bandjes! Dus het hoeft geen grote namen te zijn.

Maar goed als iemand iets weet van Redmoon, laat het weten.

Ik heb al bij MP3.com stiekum gekeken maar daar stonden ze ook niet.

Eric

Origineel geplaatst door DJ41
Niet te negatief jongens, straks krijgen we het verwijt dat we gewoon jalours zijn.... :D

nou ik ben NIET jaloers!

Het kan nest zjin dat er hier op het forum mensen zijn die vele betere dingen maken met een kwart minder, dan hij of zei of hun in deze studio.

meer apparatuur staat niet voor betere producties!

Soms doen muzikanten geheimzinnig over hun set-up , nu kun je
in de keuken kijken bij iemand en dan is het weer teveel.
Je kunt voor 2000 euro 1 synth kopen maar voor dit zelfde bedrag
ook 5, kies je voor het laatste dan heb je in verhouding meer synths
maar het bedrag blijft gewoon 2000 Euro, dan is die gene die 5
synths gaat kopen een patser en die 1 synth koop niet.
De ene schilder maakt met 4 kleuren een meesterwerk de andere met 10 kleuren.
Het zit ook een beetje tussen je oren , als je van mening bent dat je met
meer synths beter muziek maakt waarom ook niet.
Zelfs bekende bands komen niet in een studio als er geen SSL , Lexicon en
Genelec staat , al kan de studio verderop de zelfde kwaliteit leveren met andere merken

you can judge a book by its cover

Tja, toch gebeurd het dat een artiest met een giga studio
en alleen suffe ambient met
nummers van anderhalf uur maakt.
Ik heb zeker niets tegen ambient maar er zitten
soms produkties bij...:stupid
en kijk je dan op hun gear-lijst
dan weet je niet wat je ziet.

Hier kan ik me bij anasluiten! Googol heeft gelijk. Als je die ambient artiesten hoort!??? Oh man wat een crap! Dat zou je met gemak uit één goeie synth kunnen krijgen, en zij hebben dan een studio staan zoals de dame in kwestie van de foto´s uit het begin van deze thread!

Eric

dit is gewoon te veel om overzicht te bewaren...

maar het ziet er in ieder geval wel leuk uit :D

Is wel geinig maar....

Is wel geinig maar....

Lachhe studio, maar als je nou live moet optreden neem je dan allles mee ?:) En daarnaast heb je twee handen dus waarom al die keyboard versies, als je ze allemaal midi wil aansturen had je toch beter de vaak goedkopere rack versies kunnen kopen? Of zeg ik nou iets onzinnigs......

Groetjes synthfreak

inderdaad eigenlijk een vreemde combinatie van spullen, lijkt me niet echt iets waarmee je goede muziek maakt

met een paar goede synths, een mpc en een mooie sampler haal je er denk ik hetzelfde uit

Eigenaardig..

Eigenaardig..

Op zijn minst eigenaardig.. deze Amanda Pehlke. Ik kan geen enkel muziekstuk van haar hand vinden.. geen discografie.. nada. Maar ze duikt op rare plaatsen op, heeft in het team gezeten dat de naam "Minimoog Voyager" heeft uitgezocht.. bezit 10 (!) van die Sony Aibo R(ob)othondjes en schrijft muzieksoftware voor de Mac. :confused:

inderdaad eigenlijk een vreemde combinatie van spullen, lijkt me niet echt iets waarmee je goede muziek maakt

waar maak je dan wel goede muziek mee?

vertel het me !
ik wil het weten !!

:-)

equate

Re: Eigenaardig..

Re: Eigenaardig..

Origineel geplaatst door CraZ
Op zijn minst eigenaardig.. deze Amanda Pehlke. Ik kan geen enkel muziekstuk van haar hand vinden.. geen discografie.. nada. Maar ze duikt op rare plaatsen op, heeft in het team gezeten dat de naam "Minimoog Voyager" heeft uitgezocht.. bezit 10 (!) van die Sony Aibo R(ob)othondjes en schrijft muzieksoftware voor de Mac. :confused:

als ik me niet vergis is zij onlangs getrouwd met die andere synthfreak, Mark Pulver......en wie was de getuige? Bob Moog ;)

Olaf

miscchien is haar (uitgelopen) hobby wel niet het maken van muziek, maar lekker loos tweaken en kloten in de studio (wat velen van ons ook aardig kunnen ;) )

Olaf wint de prijs voor trivia-kennis!

Maar dit is weer zo'n studio van iemand die gewoon gek is van spulletjes. 10 robot-hondjes.... Meer 'n soort verzamelaar. Waarom 'n virus a, EN 'n virus b? 'n JP8000 EN 'n JP8080? Omdat ze ze wil hebben en blijkbaar kan betalen.

Je hebt toch ook gasten met 50 auto's waar ze nooit in rijden. En ook al rijden ze d'r wel in, dan vind ik het nog overkill.

Als ik in 'n soort bizarre loterij deze hele studio zou winnen zou ik vrijwel alles verkopen, en twee of drie goede synths over houden. Deze berg gear zou mijn productiviteit absoluut verminderen; misschien is dat voor anderen anders.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back