iemand bekend met dit werk?

dod563

Ouwe rot
Ik shazam net op een internetradio een track welke ik leuk vond. Geen titels of iets duidelijks, alleen maar tekens. Dat is lastig om gevonden te worden, denk ik dan maar de goede persoon is in sommige gevallen een paar miljoen keer beluisterd. Dat terwijl zijn hele oevre uit vage tekens bestaat. Ik zag ergens de naam Keiran Hebden langs komen maar zeker weten doe ik het niet. Het gaat om deze artiest...

Een fijn gevalletje 'ha je kunt mijn artiestennaam en songtitels niet Googlen/Bingen/DuckDuckGo'en'. Het fijne is dan wel weer dat als ik op Apple Music 'Four Tet' intyp, ik dit ook als sugestie krijg. Valt daar wel mee met die onvindbaarheid!

Op Spotify komt het ook naar voor wanneer ik 'Four Tet' in typ. Dat verklaart waarschijnlijk waarom het zo vaak beluisterd is en wordt... Thanks.

Leuk bedacht. Doet me denken aan Richard D. James (aka Aphex Twin etc.) die onder de namen als user48736353001 en user18081971 een enorme back catalog op soundcloud gooide.

Bij 'Four Tet' moet ik denken aan Total Recall, maar dat waren er maar drie.

Verder heb ik niets nuttigs bij te dragen.

Hij doet dit al een tijdje, beetje een zijpad. ms schaamt-ie zich ervoor (wmb niet nodig) of wil ie de merkwaarde van Four Tet niet schaden.

Back