[Freaked IDM]>> Baby Shampoo!

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
IDM tracko, in beta staat, gemaakt met uitsluitend een NI mono soft synth 'Rogue'. 48 KHz. <<volkomen FreakeD>>>[en de monosynth tread LEEFT]:D :D

ICI

Laatst gewijzigd:
ja juist deze heb ik al gehoort.
klinkt heel goed. word er helemaal happy van. :D
ohja check zeker eens Samurai Math Beats van Bogdan Raczynski.
zal je zeker bevallen.

greets isnieZot

En ik altijd maar denken dat het bogdan rUczynski was.......vandaar dat iknooit wat kon vinden:stupid

Geinig trackje, HOOG mouse-on-mars gehalte. Die mono-synth waar de track mee opent(die whoowwoow), welke is dat precies want die klinkt NET zo als die van MoM

Meestal als ik iets IDMmmerigs hoor denk ik: die gasten doen maar wat
maar als ik het dan zelf probeer........zuigt het. Ze doen dus niet zomaar wat

anyway coole track*D

Edit:
Oja dit moet ik nog even kwijt

Senior BoozyWoozy fan...????:confused:
:doei: get a life :doei:

;) ;)

ik vind m nog te lineair, vierkant. Nog niet ovetuigend genoeg. Maar met zulke droge mono synth klanken is het erg moeilijk om iets overtuigends, qua harmonie/opbouw, te maken. maar bedankt voor de reacties, en naar die radynsky artiest zal ik es luisteren.:D

yep, veel geluiden zijn zeer sterk vertegenwoordigd in het hoog, en er zit ook nog veel resonantie in veel geluiden. dat houdt me wakker en als je aan een zuurstok likt zit er ook veel te veel suiker en smaak stoffen in....':koffie:

en over boozy woozy: dat doe ik om al die serieuze muziek lui tegen mij het harnas in te jagen.

Laatst gewijzigd:
Klinkt als zo'n 64k demo. (voor de kenners)

Hij is technisch goed hoor. Misschien moet je een 8bit gamemuziek liefhebber zijn om dit gaaf te vinden. En ik trek dit wel. ;)

weet je, het klinkt alsof je echt heel veel moeite hebt moeten doen
om aan die 7 minuten te komen. en hij komt IMO minder overtuigend over dan je eerste versie
die maar 3 min duurde...maar die 3 min stonden ook als een huis. bij deze verlies ik na een tijdje
toch wel wat interesse. er zitten leuke stukken in die 7 min maar ze zijn wat te veel verspreid.
doe eens ff gek en gooi de boel gewoon eens om, doe ik ook altijd als ik bij een track steeds
blijf editten en arrangeren.

Ik ben het oneens met je betoog-
IMO staat dit nog steeds als een flatgebouw. En is nog ~veel~ beter geworden. Probleem = live ----> wav 48 kHz --->wav 44.1 kHz ---> codec.
Allemaal verlies. Als je echt met prof. apparatuur werkt zoals ik, merk je dat onmiddellijk.
Stereo is zo plat en onecht eigenlijk in vergelijking met de natuur. De ASIO stream van Cubase is OK, een goed programma is dat zeg, hulde aan Steinberg.

preview
. . . . . . . . . . . . . . . . .
[conceptueel muziekstuk] Dit stuk gaat in elk geval verschijnen op een nieuw album van Naton Rozenburg, getiteld, 'Natured Electronics'.Maar dat ligt nog ver in de toekomst.

Laatst gewijzigd:
Erg knap wat je doet Naton, je bent een beetje de FrankZappa van dit forum voor mij. echt :halleluja gewoon!

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
bedankt man- ik kan elke steun gebruiken.8)

LOL!! Knap is de man die mij om 1:27u nog aan het lachen maken kan!

- edit -

wil ik er gelijk aan toevoegen dat ik nu iets heb geleerd ook nog, geluid is alleen het verpakkingsmateriaal van muziek.

Je laat mij dingen horen die heel aangenaam klinken terwijl ik het geluid eigenlijk niet mooi vind. (begrijp me niet verkeerd)
Ik heb deze ervaring wel vaker dat ik denk, wat klinkt dit fantastisch terwijl iedereen kijkt alsof ze met een kettingzaag bestormd worden.

Je brengt je 'vertelling' terug tot de essentie, nl. die van muziek, ik begin nu te begrijpen dat muziek los staat van klank.
Het is de kunst om te vertellen, maar ook de kunst om te horen.

Ik denk dat jij je op een moeilijk pad begeeft, de meesten laten zich misleiden en kiezen voor de klank, weinigen kunnen horen wat jij muzikaal gezien te melden hebt, maar het is echt wel wat. Vooral doorgaan. echt goed bezig jij!

precies! Klank is maar een klein aspect van muziek, alhoewel erg belangrijk natuurlijk. Muziek begint bij het idee- en eigenlijk is de essentie van dit muziekstukje dat het ook irritant, hyperactief, synthetisch, fel, en lelijk ~moest~ klinken, ik kan t niet anders omschrijven. Het is meer het vormgeven van iets, het maken totdat het net zo is als je je voorstelt. Maar ik ga het nog iets direkter mixen denk ik- ik moet het toch zo duidelijk maken als nodig is heb ik het id.

sja ik zou 't niet snel op repeat zetten :D
maar ik vind hem bij nader inzien wel goed en vooral knap gemaakt, die eerste minuten zijn erg gaaf
maar daarna vind ik 't ook wat afzwakken helaas, dus wat dat betreft ben ik 't eens met isniezot

Ik zou graag een algemenere stijl willen vinden waarin ik muziek zou kunnen maken- maar al de muziek stijlen tegenwoordig zijn zo vluchtig als water:) Was er maar een goede nieuwe muziek stijl zoals barok, impressionisme... nou ja, dan ga ik gewoon door met mijn eigen stijl ontwikkelen.
'NR'.

Laatst gewijzigd:
Weer een nieuwe versie. Te beluisteren op een *uitstekende* stereo set in de huiskamer.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Salamander Shampoo !! [v.0.999999999999999] (alleen downloadbaar met save target as)

Gek toch.. vannacht had ik zo'n coole droom.. OK.

Wederom : Errug gaaf dit!

Helaas heb ik je vorige versie niet meer, dus ik kan even niet zo snel bedenken wat de verschillen nu zijn, maar deze track klinkt volgens mij meer gevarieerd en genuanceerder. Grote klasse dit. Echt.

Tsja.. jullie zijn allemaal mix kampioenen.. ik nie, moet nog leren hoe. Tis constant een strijd tussen.. moet ik gaan voor 'makkelijk' of 'moeilijk'.... enfin... Het ligt er maar aan WAAR je het mp3tje draait.. in een studio of op de laptop.
En. dynamiek, hoeveel dynamiek moet je hebben, teveel is niet juist maar te weinig ook niet. Wat voor publiek richt je je, etc. He, tijd voor een Whopper.

:) *D 8~

Back