[Freaked IDM]>> Baby Shampoo!

Ik neem aan dat het de bedoeling is dat het zo brak en schel klinkt. Ik weet niet wat ik hier verder mee aan moet.

Origineel geplaatst door omiel
Ik neem aan dat het de bedoeling is dat het zo brak en schel klinkt. Ik weet niet wat ik hier verder mee aan moet.

Tja,
ik eigenlijk ook niet.... lijkt op een Casio door een filterbank gewoon...:confused:

Gelukkig vind ik het gewoon steengoed dit.

Naton, als jij een CD uitbrengt ga ik hem ZEKER kopen!

Ik zou zeggen, iedereen die dit niks vind, probeer maar eens zoiets te maken. maar goed.. het is mijn thread niet.

iig heeft Naton meer talent dan de meesten op dit forum. En over smaak valt gelukkig altijd te twisten.

Ik vind mijn muziek nou niet supergoed, of slecht, of wat dan ook, maar ik probeer zeker niet iets te maken dat er al is. Het is altijd een volledig experiment.

En ik ben niet iemand die gaat zeggen dat een m.i. saai, al eerder gedaan, oninteressant stuk muziek leuk is en goed gemaakt- nope.
Een open geest, bestaat dat nog? Nee zeker. Het is allemaal voorgeprogrammeerd , hapklaar. bah.

In ieder geval, de definitieve IDM cut is deze. .

Tezamen met de 'Cactusz Velden' zal 't hoe dan ook gepubliceerd worden- en de eeuwigheid ingaan.

[size=-3]..de Compact Disc versie, die men kan aanschaffen, is natuurlijk veel helderder van klank.[/size]

ik vond de eerste versie eigelijk nog de beste van allemaal. de final cut vind ik nogal
geforceerd klinken op de een of de andere manier. misschien eens NIET maanden aan
een track werken want je kan een track ook verprutsen door er te lang aan te werken.
net als een schilderij moet je weten wanneer te stoppen. maar zolang jij tevreden bent
heb ik er eigelijk niet veel te zeggen.

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
goed.. zo'n post heeft niets met het onderwerp te maken.
dacht het wel... je hebt toch een reden om al je nummers hier weer opnieuw onder de aandacht te brengen...
dus zo gek is mijn vraag niet eens... maar goed, ik zal de volgende keer mij nog meer beperken in het interesse tonen...

tot zover...

Ik laat de mening aan alle Synthforum leden.

Deze track is irritant, volkomen levend, en super origineel. Wat voor discussie er ook over mogelijk is:dj:

Laatst gewijzigd:
ik zie dat alle mp3tjes ook hier offline zijn? zo kan ik nooit reageren op de babyshampoo 8o, ah ! definitieve IDM cut gevonden! ...listening...

dit is volgens mij de zoveelste? variant die ik van dit nummer heb gehoord, maar ik kan niet zeggen dat ik deze beter vind dan de vorige versie(s)
de veranderingen die je maakt doen geen afbreuk, maar voegen ook weinig toe aan het geheel

Ik vind hem dus wel beter klinken dan de voorgaande versies... Er zitten meer spooky geluiden in en er lopen meer geluidjes mee met de melodie ik heb ook het idee dat er melodielijntjes zijn toegevoegd .. :okedan:

goed gedaan!

ik vind hem goed, alleen al het feit dat het niet van die irritante trance die je 9 van de 10 keer hier hoort
wat ik ook echt leuk vind is dat het ECHT een liedje is met refreintje en couplet

ben wel benieuwd naar je ander werk,en mocht je iets uit brengen doe je dat in eigen beheer of heb je een deal?

gilson

ga zo door

Back