Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ligt het aan mij of zie je de laatste tijd een hoop 2 4 8 voices te koop staan? of is dat toeval?
zal wel hoofdprijs zijn.

ik verwacht dat de 4 voice tussen de 4400-5200 verkocht zal worden![]()
Als je de losse modules er gewoon uit kunt halen en los kunt verkopen, dan snap je wel dat de prijs van zo'n 4 voice minimaal de prijs van vier losse modules heeft.
Dat is het ook, maar het bepaalt wel de prijs. Zelfde idee een beetje bij die Buchla Oberheim, het ding zelf kost eigenlijk geen drol maar de voice cards zijn schreeuwend duur.
Dat vind ik eeuwig sonde om een 2/4/8 voice te slopen voor losse sems.
dat vind ik ook. maar dan vraag ik me af werden die sem vroeger ook los verkocht? of zijn alle losse sems uit een kast gesloopt?
zeker....Dat vind ik eeuwig sonde om een 2/4/8 voice te slopen voor losse sems.

zeker....
zijn losse sems niet makkelijker te vinden dan 2/4/8 voicesystemen?
de prijs die ik riep is maar een schatting.....
heeft iemand de prijs al gevonden op de website?
ben wel benieuwd naar de vraag- en de uiteindelijke verkoopprijs
in de 2/4/8 voicesystemen zit een sequencer en het toetsenbord maakt zo'n compleet voicesysteem voor een toetsenist veel intressanter. Hier zit imo ook de meerwaarde ten opzichte van losse sems in.
begin stiekem heel erg benieuwd te worden naar de sems. Is misschien wel leuk om is een keertje een losse te scoren.
ja lijkt me interessant. laat maar komen(hookenIk vond een vintage SEM echt een tof ding...ik weet er een te koop staan kan je wel hooken met die gast.
)zeker....
zijn losse sems niet makkelijker te vinden dan 2/4/8 voicesystemen?
de prijs die ik riep is maar een schatting.....
heeft iemand de prijs al gevonden op de website?
ben wel benieuwd naar de vraag- en de uiteindelijke verkoopprijs
in de 2/4/8 voicesystemen zit een sequencer en het toetsenbord maakt zo'n compleet voicesysteem voor een toetsenist veel intressanter. Hier zit imo ook de meerwaarde ten opzichte van losse sems in.