Oberheim Four Voice

Pepertje

Ouwe rot
734_d.jpg

http://analogia.pl/s_naSprzedaz.php?tID=261

ligt het aan mij of zie je de laatste tijd een hoop 2 4 8 voices te koop staan? of is dat toeval?
zal wel hoofdprijs zijn.

ligt het aan mij of zie je de laatste tijd een hoop 2 4 8 voices te koop staan? of is dat toeval?
zal wel hoofdprijs zijn.

Als de nieuwe Tom Oberheim SEM gelijkwaardig is aan de oude, dan zullen de oude SEM's waarschijnlijk in prijs dalen. Een nieuwe kost eur.900 en voor de oudere wordt dacht ik eur.1100 of meer betaald. Gezien de leeftijd zullen velen een goede servicebeurt kunnen gebruiken, om zo weer jaren mee te gaan.

ik verwacht dat de 4 voice tussen de 4400-5200 verkocht zal worden :bekdicht:

denk het niet. is niet echt particulier, ziet er mooi uit en volgens mij is het niet een een hele rare prijs.

Als je de losse modules er gewoon uit kunt halen en los kunt verkopen, dan snap je wel dat de prijs van zo'n 4 voice minimaal de prijs van vier losse modules heeft.

Als je de losse modules er gewoon uit kunt halen en los kunt verkopen, dan snap je wel dat de prijs van zo'n 4 voice minimaal de prijs van vier losse modules heeft.

Dat vind ik eeuwig sonde om een 2/4/8 voice te slopen voor losse sems.

Dat is het ook, maar het bepaalt wel de prijs. Zelfde idee een beetje bij die Buchla Oberheim, het ding zelf kost eigenlijk geen drol maar de voice cards zijn schreeuwend duur.

Dat is het ook, maar het bepaalt wel de prijs. Zelfde idee een beetje bij die Buchla Oberheim, het ding zelf kost eigenlijk geen drol maar de voice cards zijn schreeuwend duur.

Bij de voice serie is de som der delen wel meer waard!

dat vind ik ook. maar dan vraag ik me af werden die sem vroeger ook los verkocht? of zijn alle losse sems uit een kast gesloopt?

Superduur maar wel een heel mooi apparaat :-)

dat vind ik ook. maar dan vraag ik me af werden die sem vroeger ook los verkocht? of zijn alle losse sems uit een kast gesloopt?

Die werden los verkocht in een door Oberheim gemaakte enclosure..beste nice! Mooier dan een uit de voice series gesloopte unit.

zeker....
zijn losse sems niet makkelijker te vinden dan 2/4/8 voicesystemen?

de prijs die ik riep is maar een schatting.....
heeft iemand de prijs al gevonden op de website?
ben wel benieuwd naar de vraag- en de uiteindelijke verkoopprijs :)

in de 2/4/8 voicesystemen zit een sequencer en het toetsenbord maakt zo'n compleet voicesysteem voor een toetsenist veel intressanter. Hier zit imo ook de meerwaarde ten opzichte van losse sems in.

zeker....

in de 2/4/8 voicesystemen zit een sequencer en het toetsenbord maakt zo'n compleet voicesysteem voor een toetsenist veel intressanter. Hier zit imo ook de meerwaarde ten opzichte van losse sems in.

Ik heb ooit een losse SEM verkocht maar de prijs is niet boven de 600/650 te krijgen. Het was een originele losse SEM geen gesloopte.

begin stiekem heel erg benieuwd te worden naar de sems. Is misschien wel leuk om is een keertje een losse te scoren.

begin stiekem heel erg benieuwd te worden naar de sems. Is misschien wel leuk om is een keertje een losse te scoren.

Ik vond een vintage SEM echt een tof ding...ik weet er een te koop staan kan je wel hooken met die gast.

zeker....

das allemaal optioneel zoveer ik weet hoet t werdt verkocht
..
iemand linkie naar vintage verkoop affishes voor mijn tyd !! :D

ik wil gewoon soon midi controllable / sem met patpoints
mega en niet egt duur
en klank wijs staat er eeindelijk eens een module ...wel overeind tegen vintage shit wat ..egt te duur blijft en duurder wordt
dus dubbel pret/voordeel
:doei:
lijkt me wel

Back