ableton op mac probleem

defonk

Ingeburgerd
people,

we moeten als tijdelijke noodoplossing effe ableton live op een macbook zien te krijgen ...
niemand hier is bekend met het installeren van dat spul op een mac en we komen dr niet uit,
het is gewoon een unauthorisized ( of hoe je het ook schrijft ) versie, met een crack dr bij, een bestandje wat LIVE heet, gewoon een uitvoerbaar bestandje..
het uitvoeren ervan werkt niet, en het in de bestandsmap plaatsen ook niet.
weet iemand hoe je dit moet fixen ?

BVD !!

Yep, naar ableton surfen en de software kopen!

Tjah dit is niet het juiste forum om dat soort dingen te vragen.. Maar er zit vast wel een readme bestandje bij en anders ff google..

Hopen dat ie het langer dan een uur doet, want ableton is een taaie rakker die tot nu toe niet te kraken was. :okdan:

http://ardour.org/ is gratis!!!!!!!!!!!!!!!!

lijkt me een betere optie!

Laatst gewijzigd:
Ja die copy protection van Ableton is nasty..
Alles lijkt te werken tot het moment dat hij er na uren/dagen/weken opeens uit klapt.. en even superhandig de ableton shop page opent in ej browser :-)

Gewoon kopen die shizzle dus...

Ableton is een must have programma, en als je het serieus wilt gebruikn moet je het echt kopen want anders maak je hele gekke dingen mee (:
Spreek ik uit ervaring.

Als het echt tijdelijk is, je kunt gewoon een 30 dagen trial versie downloaden van de Ableton website.

En anders gewoon kopen.

yo thanks voor de reacties, ik snap het niet kraken maar kopen punt, zoals ik zei is het echt tijdelijk aangezien ik normaal gesproken alles analoog opneem maar daar nu issues mee heb en écht moet opnemen.

thanks ! ik kan wel effe vooruit...

opnemen?? heb je toch ableton live helemaal niet voor nodig!

audacity?
Damn je hebt een mac gast, dat komt met Garageband, daar kan je ook mee opnemen..

anyway.. je kan idd een volledig werkende trial van Ableton krijgen als het maar tijdelijk is..

Bericht door een moderator:
Sunnys, je kunt zelf denk ik ook wel bedenken dat het niet de bedoeling is dat we hier gaan uitleggen hoe je software kraakt. Dit is dus verwijderd.

- snap dus niet dat mensen zo dom zijn om dit uit te gaan leggen of te vragen op een publiek forum die vol zit met mensen die veel centen betaald hebben voor hetzelfde -

en dat terwijl er een volledig werkende trial beschikbaar is... triestig.

Als sticky bovenaan alle forums met een plaatje van een schurk in een schandpaal!

Back