Electrofolk

Pas maar op, zometeen zit er nog een hiphopbeat tussen. =(

Als dat leuk gedaan is, waarom niet... Zet af die oorkleppen, stop die madeliefjes in je haar en draai die buurvrouw binnen! :D

(ja, ik wacht gewoon tot de download voltooid is :))

Ik moet zeggen dat ik alles wat den Tukker op het forum heeft gezet heb gedownload en het is gewoon altijd lekker, ik draai het regelmatig in de winkel hier in Ierland en veel mensen vragen me wat voor muziek ik afspeel. :okdan:

Dat was weer aangenaam om naar te luisteren! Vooral "7 Like a Sparrow in Wintertime" vond ik erg goed.

Ik kijk al uit naar deel 3! (niet in het minst vanwege hetgene je daarover al gezegd hebt ;) )

..ik draai het regelmatig in de winkel hier in Ierland en veel mensen vragen me wat voor muziek ik afspeel. :okdan:

Oh, dus ze vinden het mooi daar in "Groentesoep"?. :dubbel:
Mooi zo, slán!.

(Overigens waren de beats op "Weurdwrocht" en "Futhorc Song" wel een beetje breakbeats he. ;) )

Mocht je hiphopbeats willen, dan moet je mijn OrthIDOxy serie eens proberen bijdewei.

Het grappigste is nog als ze vragen wat is dat voor taaltje? Nederlandse rep, huh? Doen ze dat ook al bij jullie :D

Wanneer kunnen we deel 3 verwachten, O Tukker? Ik ben benieuwd naar die gitaar... ;)

helaas!
Mijn pc is er mee opgehouden.
Hopelijk gaat een serie concerten door en kan ik weer een computer
aanschaffen....dan kan ik deel drie ook uploaden.
Er staat al wel een nummer op yootoob,kan je vinden via mijn webstek

Meer Electrofolk!

Meer Electrofolk!

Eindelijk!. Het is gelukt om het op te sturen naar het web, beetje later dan ik had gewild, maar ja...

http://rapidshare.com/files/408787349/Heidens_Corweie_deel_3.zip

en

http://www.megaupload.com/?d=NZKSZ9L3

Afbeelding008-1.jpg

"Zwaardplege"

Liederenlijst:

1 Vronebrand
2 Heathen Drum
3 Poasboakn
4 Hige sceal the heardra
5 Wunderlicu With
6 Verse of Ur
7 Joelnachten
8 Winterlied
9 Vronebrand reprise

Veel plezier met mijn Folkelectrometalrocktechno-dinges!. :D

Klopt.

Ik heb het zonet beluisterd, met name track 1 gaat er goed in! Soms dacht ik dat een alternatief tweede deel voor de gitaarlead leuk zou zijn, maar dan kwam ik tot het besef dat we dan simpelweg Oldfield zouden coveren. Wat ook niet slecht zou zijn, maar ik denk niet helemaal de bedoeling. :)

Leuk dit derde deel met gitaar en synth meer op de voorgrond!

Ja, de tracknummers kunnen misschien nog wat verouderde werktitels e.d.
In de tags hebben. Ik heb een en ander geupload tijdens bezoek van
iemand met een laptop. :D

ik hoop dat ik gauw weer een computer heb. ;)

....en het is zover!. Ik ben weer DelaMacG5 en Forza di Tukker! :D

....en het is zover!. Ik ben weer DelaMacG5 en Forza di Tukker! :D
Nee, je bent gewoon een gevaar op de muzikale weg!
Ik heb een dulcimer op de kop getikt en ben volledig verslaafd. Vroeger, in een grijs verleden, zat m'n zoontje nog wel eens op m'n schoot, nu alleen nog maar een houten kastje. Vrouw, kind en poes hebben het zwaar.
En het is besmettelijk, want mede muzikanten gaan ook al overstag.

http://www.dwmusicstore.com/santos-mayor-santos-mayor-du10-p-12508.html?cPath=16_84

Voor de aanschafprijs hoef je het niet te laten.
Hij is te bespelen, maar de hogere posities zijn wat vals :)

Wout

Nou, reken maar!. Ik scheur je zo van de sokken!. :P

Die Dulcimer moet dezelfde zijn als ik heb, inderdaad wat lastig in de hogere regionen.
Na een middag prutsen heb ik de hele zooi weer on-Atari'd en her-Mac'd. Kabelsalade, ge kent dat vast wel. :D

Maar goed, het staat...nu alleen nog tijd vinden om ermee te werken!.

Het Vierde Jiel(Joel)geschenk:

Het-vierde-Jiel-lyts.jpg

Voor het vierde jaar op een rij kan ik het Jiel (Joel) geschenk presenteren. Wederom bevat het liederen waarvoor ik inspiratie haalde uit het volkse verleden van Nederland en Engeland.
Twee liederen zijn in het Twents, er is een Angelsaksisch gedicht uit de zevende eeuw en een instrumentaal stuk abstract New Age gezweef om bij weg te soezln.

Haal het op via:

http://dauwvoeter.blogspot.com/2010/12/het-vierde-jielgeschenk.html

Ajuus leu! :okdan:

Back