Tesla coil concert

ik vindt het best geinig, maar geniaal, nou nee.
heeft mi hetzelfde gehalte ale een mobieltje die winden laat.
je kan dit met zoongeveer alle elektriese apparaten doen, stofzuigers, boormachines, magnetronovens, massagestaven, slijptollen, jou name it.......
ik zag pasgeleden ergens nog een formule 1 auto die het groot britanniesche volkslied ten gehore bracht.
:mega:

Natuurlijk, muzikaal is het niet bepaald, maar toch imposant, zo'n gestemde bliksemschicht.
Het zit in de hoek van de galliope en de pyrophone.
En het wordt geniaal moet je hier wel opvatten in de stijl van: "Het trok mijn aandacht!" :D

Wout

Maar het kan wel imposant zijn.
Leuk op feestjes op dure universiteiten.

In de 'related' is ook een beschrijving hoe je er zelf eentje kunt maken.
Niet zo heel erg ingewikkeld :)

Maar waarom hebben die wetenschappers vaak zo'n stem alsof hun broek te strak zit?

Wout

Het is al best een 'oud' concept, ik vond deze destijds helemaal de :bekdicht:

geweldig:)
ben wel benieuwd naar de elekriciteit rekening. twas geen groene stroom zo te zien. dit jaar hier:
http://www.dagindebranding.nl/Web/Edities/Jaren/2010/015.php
festival in de branding met zoon stroomconcert in de open lucht, in de landart scape (hemels gewelf)van james turell in kijkduin.

ik vindt het best geinig, maar geniaal, nou nee.
heeft mi hetzelfde gehalte ale een mobieltje die winden laat.
je kan dit met zoongeveer alle elektriese apparaten doen, stofzuigers, boormachines, magnetronovens, massagestaven, slijptollen, jou name it.......
ik zag pasgeleden ergens nog een formule 1 auto die het groot britanniesche volkslied ten gehore bracht.
:mega:

Het is al best een 'oud' concept, ik vond deze destijds helemaal de :bekdicht:...

oud nieuwsch allemaal want daar hadden we het al eens 3 jaar geleden over :D

https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=908399&postcount=903

Desalniettemin wil ik toch die dingen in mijn tuin :P

Of kinderpostzegels :D

..maarre, bedoelde m'n achtertuin.. ;)

Back