Kijk nou gewoon ff op die andere thread waar ik het over had.. Die gaat speciaal over interfaces.. Dat scheelt hier weer allemaal onnodig gebrabbel.. Het antwoord is eigenlijk al gegeven namelijk, de topicstarter moet gewoon beslissen nu..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ja ben er ook al wel uit. wordt sparen voor een nieuwe motu, heb ik ook gewoon een jaar garantie of ik moet tussentijds een andere goede gebruikte tegenkomen voor weinig.
Kijk wel ff goed naar de patchbay capaciteiten van een interface..
Als je enkel de interfacefunctie gebruikt niet interessant misschien, maar als je bepaalde MIDI ingangen naar meerdere MIDI uitgangen wilt.. en soms een ingang maar naar 1 uitgang, dan is het wel belangrijk.
Veel MIDI interfaces hebben enkele functies (bijvoorbeeld een stuk of 3) er zijn maar weinig interfaces waar je alles per poort vrij kan instellen, dat zijn vaak de wat oudere topmodellen die toch maar rond de 100 euro kosten. Misschien is dat toch handiger dan, dan een nieuwe van rond de 200 die wel nieuw is en waar je garantie op hebt, maar waar je dat niet mee kan..
en die gebruiken op een oude pc of laptop met een printerpoort.. Dan heb je helemaal geen gedoe met drivers voor vista en zo..
De edirol um880 lijkt me ook wel wat, alleen nergens te vinden![]()
De edirol um880 lijkt me ook wel wat, alleen nergens te vinden![]()
Maar de MOTU vrienden geven zonder het overmaken van $20 geen handleiding. Ik heb dit apparaat ook in mijn vizier, maar zonder handleiding om het product goed te kunnen evalueren no deal voorlopig.
Als win7 of zo geen midisport meer zou ondersteunen koop ik een verse modernere interface met drivers en de oude patchbays blijven.
.Als je je hebt aangemeld bij hen, en een account krijgt (user/password) kun je toch via de support pagina de manual downloaden? Of niet?
Niet erg klantvriendelijk als dit niet kan........(minpuntje voor ze).
Zie de bijlage. En ze hebben geen 'software' manuals![]()