over de ingewanden van dit ding.......
ik had nog een print liggen met daarop, een keyassigner, 2 7voice tone generators, en een drum chip.
dit soort zit veel in de b en c series orgels van yamaha.
bij gebrek aan een service manual was dat een heel zoekwerk.
ik had ook nog een yamaha vcf liggen,( dezelfde als de cs01), dus die zit er ook in.
zelf toegevoegd, een HFvco voor de clock, een modulatie vco voor sync en ringmod.
een tba120 ringmodulator/ multiplier, 2 lfo´s, en een chorus/ensemble print uit een solina ( met 2x tda1022 bbd)
verder nog wat cv mixers, en tricky, deze zorgen er ook voor dat pos. spanningen worden omgezet in neg, aangezien het yamaha spul alleen op -15 volt werkt.
de knoppen vlnr,.....boven,.. pitch, lfo1 mod, AR mod, sustain (eingenlijk release) en nog een regelbaar res. formantfilter.
onder,.. mod vco pitch,, lfo2 mod, AR mod, en voor de percussiestemmen sust. en ook een res. formantfilter.
knopje helemaal links naast het klavier, sync, en keuze tussen vco sync en audio sync.
( is trouwens geen echte sync, maar meer hf modulatie, effect is ongeveer hetzelfde, en aangezien ik met de aanduidingen in synthland wil blijven, SYNC DUS).
Als ik het goed zie heb je de solo voices uit een electone getrokkken en enkele trimpots naar het front gebracht?
Welk apparaat (meervoud?) was de donor? Ik veronderstel dat je geen PASS prints had liggen...
En wat doen al die linkse draaiknoppen? Ik kan de bijschriften niet zien op de foto.
Heel benieuwd naar de demo!