Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ehm.. sorry hoor.. maar 1000 euro is echt een belachelijk lage prijs voor een MPC 5K in goede staat met de geheugenuitbreiding.. Als iemand m daarvoor weg doet is ie echt gek in zijn of haar bolletje.. Maar toch succes!
Ehm.. sorry hoor.. maar 1000 euro is echt een belachelijk lage prijs voor een MPC 5K in goede staat met de geheugenuitbreiding.. Als iemand m daarvoor weg doet is ie echt gek in zijn of haar bolletje.. Maar toch succes!
Een nieuwe met de geheugenuitbreiding kost nog maar 1399-1499€ afhankelijk vd winkel
Hoezeer de markt er ook naar is.. iemand moet er wel voor willen verkopen..En I dont believe dat 2 mensen dat nu gaan doen voor die prijs..

@moderator: vanballen saboteert mijn thread hier, waarschijnlijk uit eigenbelang. Wordt daar niets aan gedaan?
Robert (pissed)

Haha.. sorry hoor.. maar ik heb er geen enkel belang bij om je thread te saboteren.. Of jij ze nou voor 1000 kan krijgen of voor 5 euro.. Dat heeft toch geen enkele relatie met mij?

Je kan wel potentiële verkopers beïnvloeden en dan kan Robert daar de dupe van zijn.
Discusseren op forums als deze is leuk, maar als je geen potentiële verkoper bent, heb je in deze te koop gevraagd topic eigenlijk niets te zoeken en kun je beter een PM sturen dan publiekelijk de biedprijs in twijfel trekken. En als zijn biedprijs te laag is, dan komt hij daar vanzelf wel achter, toch?![]()