1000 Euro voor MPC5000

Status
Please reply by conversation.

robnet

Stamgast
Ik ben op zoek naar twee (!) maal de MPC5000. Voornamelijk voor live optredens.

Ik bied 1000 euro voor een examplaar dat:
  • In goede staat is, zowel technisch als optisch.
  • Voorzien is van de EXM-E3 128 MB geheugen uitbreiding.

- Robert

Ehm.. sorry hoor.. maar 1000 euro is echt een belachelijk lage prijs voor een MPC 5K in goede staat met de geheugenuitbreiding.. Als iemand m daarvoor weg doet is ie echt gek in zijn of haar bolletje.. Maar toch succes!

Voorzien is van de EXM-E3 128 MB geheugen uitbreiding.

Ah, dat zal net niet gaan 8o):baco:

Ehm.. sorry hoor.. maar 1000 euro is echt een belachelijk lage prijs voor een MPC 5K in goede staat met de geheugenuitbreiding.. Als iemand m daarvoor weg doet is ie echt gek in zijn of haar bolletje.. Maar toch succes!

Een nieuwe met de geheugenuitbreiding kost nog maar 1399-1499€ afhankelijk vd winkel

Ik denk ook dat 1000 wel redelijk is, sorry vanderbalman ;) Ding is flink in prijs gedaalt de laaste tijd.

Klopt helemaal.. en het maakt mij eerlijk gezegd weinig uit.. die van mij gaat toch niet weg..

Alleen stel je hebt er een in nieuwstaat.. (waarschijnlijk dan ook nog met garantie) met de geheugenuitbreiding.. Dan betaal je nieuw 1500.. dan is 1000 wel echt erg laag hoor..

Dan zou je eerder aan 1100-1200 denken..

Kijk als t een echte gebruikte is.. zonder garantie.. en zichtbare plekjes ofzo.. Dan zijn de pads ook al wat slechter, dan is 1000 ok.. Maar in mint conditie.. Nahh.. te weinig, doen mensen m niet voor weg.

Het mooie is.. dat als je een MPC hebt.. en weet wat ie kan.. je m niet voor dat soort prijzen weg doet.. ;) Hoezeer de markt er ook naar is.. iemand moet er wel voor willen verkopen..En I dont believe dat 2 mensen dat nu gaan doen voor die prijs..

Ook al was ie nieuw 250 euro.. dan zou ik m nog niet weg doen voor 249.. :p Als je m begrijpt is ie te lekker om weg te doen..

Maar ik zal voortaan mn mondje houden, als iemand het voor elkaar krijgt m voor die prijs te krijgen, dan is dat zn goed recht!

Ow??? Dacht dat die top dingen 2000 + waren nieuw

1000 is dan toch wel eerlijk lijkt me of 2/3 van de nieuwprijs

Ze waren ook 2000 euro.. en ik vind de prijsverlaging ook best snel eigenlijk.. Denk toch dat veel mensen met een 4k het niet nodig vinden een 5k te kopen omdat ze vooral de sampler gebruiken.. en die van de 4k is daarop gewoon beter..

Dus dan wat lage verkopen.. en verlagen ze snel de prijs.. om weer een nieuwe groep kopers aan te boren die 2000 teveel vonden, maar voor 1500 wel toehappen.. :)

Maar de 2e hands markt is op 5k gebied anders.. ze worden niet superveel aangeboden.. en doen nog ongeveer 1100-1200 euro.. Misschien zakt dat wel, als het aanbod groter wordt..

Nou ja, hij biedt 1000. Ik neem aan dat ie bij een tegenbod van 1100 ook niet gelijk nee zegt.

De mijne krijgt ie ook niet. Maar als ze nieuw 1400 zijn, dan ga je tweedehands geen 1300 betalen en ook geen 1200 denk ik. Vind 1000 als uitgangspunt wel meevallen eigenlijk.

Lees nou even.
D'r staat hierboven een link naar een nieuwe voor €1399 incl. Geheugen uitbreiding.

Alsjemenou 8~

loeki2.jpg

@moderator: vanballen saboteert mijn thread hier, waarschijnlijk uit eigenbelang. Wordt daar niets aan gedaan?

Robert (pissed)

@moderator: vanballen saboteert mijn thread hier, waarschijnlijk uit eigenbelang. Wordt daar niets aan gedaan?

Robert (pissed)

Haha.. sorry hoor.. maar ik heb er geen enkel belang bij om je thread te saboteren.. Of jij ze nou voor 1000 kan krijgen of voor 5 euro.. Dat heeft toch geen enkele relatie met mij?

Bovendien heb ik door deze discussie je thread in enkele dagen wel 10 keer omhoog geschopt.. Wees blij! 8)

Enne.. ik kan ook niet alles weten.. hij is nieuw nu idd 1399.. Niet duur! Ik zou ze dan gewoon nieuw kopen.. heb je ook meteen garantie!

;)

Haha.. sorry hoor.. maar ik heb er geen enkel belang bij om je thread te saboteren.. Of jij ze nou voor 1000 kan krijgen of voor 5 euro.. Dat heeft toch geen enkele relatie met mij?

Je kan wel potentiële verkopers beïnvloeden en dan kan Robert daar de dupe van zijn.

Discusseren op forums als deze is leuk, maar als je geen potentiële verkoper bent, heb je in deze te koop gevraagd topic eigenlijk niets te zoeken en kun je beter een PM sturen dan publiekelijk de biedprijs in twijfel trekken. En als zijn biedprijs te laag is, dan komt hij daar vanzelf wel achter, toch? ;)

Je kan wel potentiële verkopers beïnvloeden en dan kan Robert daar de dupe van zijn.

Discusseren op forums als deze is leuk, maar als je geen potentiële verkoper bent, heb je in deze te koop gevraagd topic eigenlijk niets te zoeken en kun je beter een PM sturen dan publiekelijk de biedprijs in twijfel trekken. En als zijn biedprijs te laag is, dan komt hij daar vanzelf wel achter, toch? ;)

Klopt.. had mijn grote mond ook dicht moeten houden..Hierbij mijn welgemeende excuses aan de topicstarter!

(toch blijf ik erbij dat de markt zichzelf beinvloedt en reguleert.. daar kan ik door 1 opmerking nooit invloed op uitoefenen.. Als iemand m wil verkopen en iemand wil m kopen.. komt er vanzelf een prijs uit die klopt.. Daar zullen opmerkingen van anderen niets aan veranderen.. )

Maar als iemand twijfelt m weg te doen.. dan zou t kunnen dat ik m heb beinvloed.. Daarom ook mijn excuses..

Status
Please reply by conversation.
Back