Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
natuurlijk maakt dat uit, alleen met magix is volgens mij geen muziek maken....

sluit gewoon je toetsen aan en ga weer echt eens wat maken.
het zal je bevallen, echt, geloof mij nou maar....:okdan:

:koffie:

Gedeeltelijk, maar zo uit jouw antwoord te lezen kan ik net zo goed geen muziek meer maken, het maakt jullie toch geen ene reet uit of zie ik dit verkeerd?;{=(
het maakt mij niets uit of je muziek maakt met magix of met je museum stukken...
waar het om gaat is dat je steeds dingen aankondigt die steeds weer veranderen, niet dat het mij stoort ofzo maar het maakt je op zijn minst ongeloofwaardig...

Ja, ze zag mijn spaarrekening weer groeien met geld, dus was ze in ieder geval weer in haar nopjes. En met hetgeen nu te koop staat, komt er nog veel meer bij, dus ze kan tevreden zijn. En ikzelf ook, want het wordt nu allemaal overzichtelijker met de apparaten in de studio.

Is het een lekker wijf, die budgetbeheerster? Kan namelijk ook de nodige energie geven

Geinig hè, nee, ik ga er echt werken, maar door de vermoeidheid e.d. zit ik sneller achter de computer met Magix te werken dan achter de toetsen (of is het voor de toetsen).:D
je kunt het natuurlijk ook gewoon rustig aan doen; in de afgelopen week heb je x nummers gemaakt met magie-x, maar je had al die tijd en energie natuurlijk ook kunnen investeren in het maken van een enkel nummer met je hardewaar apparatuur (en niet omdat wij dat zo graag willen, maar omdat je al jaren loopt te verkondigen dat je dat gaat doen).

Ben er inmiddels achter dat ik al mijn aansluitsnoeren moet gaan nakijken of ze het nog doen. De eerste paren die ik wilde gebruiken zijn defect en ook de Behringer Xenyx1002 mixer doet niets meer. Dat zijn allemaal nog overblijfsels vanuit de brand. Dus hoop ik dat mijn orgel het ook nog doet, zoniet gooi ik hem uit het raam.

Dus wilde vanmiddag gaan beginnen met opnamens, maar die kan ik even uitstellen. Alles wat ik na de brand heb gekocht is allemaal goed, dat kan ik alvast uitsluiten van defecten.

Ik hou jullie op de hoogte.

=(=(=(=(

Voorlopig dan maar weer verder met de Kaossilator 2.

Phochos - Kaossilator2-05

Attachments

• Phochos - Kaossilator2-05.MP3
    1,3 MB · Bekeken: 87
Ben er inmiddels achter dat ik al mijn aansluitsnoeren moet gaan nakijken of ze het nog doen. De eerste paren die ik wilde gebruiken zijn defect en ook de Behringer Xenyx1002 mixer doet niets meer. Dat zijn allemaal nog overblijfsels vanuit de brand.
dat had je op je klompen kunnen aanvoelen en is je ook een aantal keren gezegd door ginds en gene destijds maar goed ende enfin...
dat mijn orgel het ook nog doet, zoniet gooi ik hem uit het raam, zoniet gooi ik hem uit het raam.
vast niet, daar ben je veel te uitgeput voor :D

Phochos - Kaossilator2-06
Phochos - Kaossilator2-07

Attachments

• Phochos - Kaossilator2-06.MP3
    1.019,6 KB · Bekeken: 88
  • Phochos - Kaossilator2-07.MP3
    1,7 MB · Bekeken: 98
Het zit ook niet mee ook. Begonnen met de opnamens, nu blijkt dat de Compact Flashcard van 1GB niet het juiste voltage te hebben voor de Boss BR900CD recorder. Dus voorlopig maar een nieuwe besteld. Mocht iemand nog een CF card hebben die 3.3V is, dan houd ik me aanbevolen.:D

Phochos - Kaossilator2-08

Attachments

• Phochos - Kaossilator2-08.MP3
    3,1 MB · Bekeken: 87
Ben er inmiddels achter dat ik al mijn aansluitsnoeren moet gaan nakijken of ze het nog doen. De eerste paren die ik wilde gebruiken zijn defect en ook de Behringer Xenyx1002 mixer doet niets meer. Dat zijn allemaal nog overblijfsels vanuit de brand. Dus hoop ik dat mijn orgel het ook nog doet, zoniet gooi ik hem uit het raam.

Dus wilde vanmiddag gaan beginnen met opnamens, maar die kan ik even uitstellen. Alles wat ik na de brand heb gekocht is allemaal goed, dat kan ik alvast uitsluiten van defecten.

=(=(=(=(

Ik kan deze week wel even een kabeltester meenemen gebruik ik dat ding ook eens :D (gratis gekregen bij een Bax-shop order)

En die Xenyx mixer kunnen we ook even naar kijken :eureka:

Ik kan deze week wel even een kabeltester meenemen gebruik ik dat ding ook eens :D (gratis gekregen bij een Bax-shop order)

En die Xenyx mixer kunnen we ook even naar kijken :eureka:

Sorry, heeft echt allemaal te maken met mijn opvliegendheid vanwege de Burn Out, af en toe heb ik de neiging te denken dat ik een beginnende dementie heb of zoiets. Maar als je tijd hebt Smackos van de week, we zien het dan wel.:halleluja

Phochos - Breath

Attachments

• Phochos - Breath.MP3
    9,2 MB · Bekeken: 93
Lekker muziekje :okdan:

=(=(=(=(

waarom gebruik je die roland mixer niet?
die is echt veel beter....\

:mega:

Of deze track nu met Magix loops is gemaakt of niet, het klinkt best goed.

Magix, nog steeds. Zodra de goede geheugenkaart voor de Boss BR900CD binnen is, ga ik aan de slag met de hardware. Anders moet ik terugvallen op de Tascam DP008, maar daar zijn dus ook weer de losse jackpluggen voor nodig.=(:D:dubbel:

Het zit ook niet mee ook. Begonnen met de opnamens, nu blijkt dat de Compact Flashcard van 1GB niet het juiste voltage te hebben voor de Boss BR900CD recorder. Dus voorlopig maar een nieuwe besteld. Mocht iemand nog een CF card hebben die 3.3V is, dan houd ik me aanbevolen.:D
:? hoe kan dat?
CompactFlash cards support both 3.3V and 5V operation and can be interchanged between 3.3V and 5V systems. This means that any CF card can operate at either voltage.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back