Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ook raar, ik zie hier nu weer een pagina 17 die niet te bereiken is??

:? hoe kan dat?

Snap ik ook niet, weet wel dat hij aangeeft dat de kaart niet te lezen valt door de BR900CD, dus is die Compact Flashcard die erbij zit, niet goed, denkelijk toch een 5V kaart die dus niet op een 3.3V apparaat kan werken (althans, hij werkt met 3.3V kaartjes). Dus niet uitwisselbaar.:duivels:

raar verhaal en waar baseer je je conclusie op? is het niet gewoon een kwestie van even de kaart formateren in het juiste bestandsformaat? of heb je een pre-fire (zeg maar een gefrituurde) kaart gebruikt?

raar verhaal en waar baseer je je conclusie op? is het niet gewoon een kwestie van even de kaart formateren in het juiste bestandsformaat? of heb je een pre-fire (zeg maar een gefrituurde) kaart gebruikt?

Nee, hij geeft aan dat het een unsupported card is en in de handleiding staat dat het dan geen card is die 3.3V heeft, dus wat je aangaf van uitwisseling werkt dus niet bij deze Boss recorder.

Het kan aan de kaart zelf liggen, maar je kunt eens proberen om hem te formatteren als FAT of FAT32 op je pc.

Phochos - Kaossilator2-09

Attachments

• Phochos - Kaossilator2-09.MP3
    1,7 MB · Bekeken: 89
Wat je voorlopig ook kunt doen is opnemen via de performance recorder van de Kaossilator 2. Aan de linkerkant zit een knop voor het opnemen van external input. Als je deze ingedrukt houd met bijvoorbeeld een elastiek, dan kun je via de ingebouwde performance recorder gewoon ongelimiteerd opnemen in WAV-bestandsformaat.

Phochos - Kaossilator2-09

:okdan: vet hoor met Unit Moebius vibe en weer die Actress feel maar dan zonder reverb ofzo

wat moet dit nou voorstellen, muziek?

Wat het ook is het heeft in ieder geval meer ballen en diepte dan die zachtgekookte-eitjes margarine Ikea burgertrut house van jou :D

Nee, hij geeft aan dat het een unsupported card is en in de handleiding staat dat het dan geen card is die 3.3V heeft
:? maar dat kan dan toch helemaal niet volgens de CF-standaard...

waarom staat hij dan nog te koop?...

:koffie:

Vergeet hem weg te halen en mag niet extra inbreken, anders word ik er weer afgelazerd.

:? maar dat kan dan toch helemaal niet volgens de CF-standaard...

Dan ligt het weer aan mij, gaat altijd wel iets fout bij mijn spullen en dat gaat al jaren zo. Als ik dan bepaalde spullen verkoop aan anderen, schijnen die dingen het wel ineens goed te doen.

Dus je verkoopthread kan definitief gesloten worden?

Nee, wat er nog te koop staat is er nog, behalve de RX82, die moet weggehaald worden.

Wat het ook is het heeft in ieder geval meer ballen en diepte dan die zachtgekookte-eitjes margarine Ikea burgertrut house van jou :D
Acid loopje + phochos die met zijn xy pad op een soort arpeggio manier random een akkoordje speelt. Leg mij eens uit waar de diepte in zit in deze track zit, zonder als een klein kind mijn tracks erbij te betrekken.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back