Nieuwe releases op Orion Records

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
heb je nu zelf ook nog s een burn out
gaat lekker
misschien heb je te hard weer nieuwe spullen gekocht enzo... de lijst is langer dan ooit
heeft je budgetcoach ook een burnout
niet dat ik t je niet gun overigens heur

Nee hoor, heeft alles temakenn wat ik in mijn persoonlijke leven en op mijn werk meemaak en meegemaakt heb. Het budget gaat prima, heb nu een aardige lijst inderdaad, komenn zoals je ziet alleen nog een Korg MS20 Mini (al betaald) en een Yamaha YS100 bij.

En ja, Creation is inderdaad de schepping en Evolution wat erna komt, maar vind toch dat het best kan deze twee bij elkaar. Anders, wie heeft een betere titel dan??:D

evolutie IS de schepping, elk moment opnieuw
er is geen begin en geen eind!

...komenn zoals je ziet alleen nog...
compleet overbodige opmerking, gezien je geerlist de afgelopen maanden

trouwens, niet raar dat de ms20
; hij is nog niet eens op de markt :geslaagd:

wie heeft een betere titel dan
de titel dekt/moet een beetje passen bij de lading van de muziek/het verhaal van het album, dus een goede titel kun je pas achteraf bedenken. Anyways, ik stel voor The Creation Of Planet Evolution :D

Laatst gewijzigd:
Ik weet zelf al een betere:

The Creation Of Planetary Evolution:okdan:

Nog niet. Ik ben afgelopen maandag bij de huisarts geweest en heb een burn-out, dus mag ik voorlopig niet werken. Kan ik dus in alle rust gaan werken met mijn hobbies, waaronder muziek, maar doordat ik snel uitgeput ben gaat het behoorlijk lang duren. Maar ga vandaag proberen om de eerste delen op de harddiscrecorder te zetten.8>

man man man, hoe krijg je het voor mekaar...

eerst je huis met een burnout, en nu jij.....:D

nou ja, dan heb je lekker veel tijd om dingen op te nemen....

:mega:

Phochos - Iedere keer wat

nou ja, dan heb je lekker veel tijd om dingen op te nemen....
als je een echte burnout hebt, heb je inderdaad veel 'vrije tijd', maar ook geen enkele energie om wat met die tijd te gaan doen, dus de cd van ome P gaat er de eerste tijd nog niet komen....

als je een echte burnout hebt, heb je inderdaad veel 'vrije tijd', maar ook geen enkele energie om wat met die tijd te gaan doen, dus de cd van ome P gaat er de eerste tijd nog niet komen....

Klopt, ik heb erg weinig fut om maar iets te doen, zelfs met de kruimeldief wat schoonmaken put me al uit. Maar ik ga heel rustig aan de slag met de muziek, zal best wel wat positiefs uitkomen.:halleluja

...zal best wel wat positiefs uitkomen...
Ik denk dat een ambient/new age achtig project het beste past bij een burnout en dan als (werk)titel "The Creation Of The Evolutionary Burnout Sessions Of Ome Pee" :D
anyways, sterkte

Burn out?!? Meeste van je gear heeft nog nooit de "burn-in" periode overleeft. :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back