Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
heb je nu zelf ook nog s een burn out
gaat lekker
misschien heb je te hard weer nieuwe spullen gekocht enzo... de lijst is langer dan ooit
heeft je budgetcoach ook een burnout
niet dat ik t je niet gun overigens heur

compleet overbodige opmerking, gezien je geerlist de afgelopen maanden...komenn zoals je ziet alleen nog...
; hij is nog niet eens op de marktkomt

de titel dekt/moet een beetje passen bij de lading van de muziek/het verhaal van het album, dus een goede titel kun je pas achteraf bedenken. Anyways, ik stel voor The Creation Of Planet Evolutionwie heeft een betere titel dan

er is geen begin en geen eind!

ik denk dat ik The Evolution Of Planet Creation een nog betere titel vindik stel voor The Creation Of Planet Evolution
.Nog niet. Ik ben afgelopen maandag bij de huisarts geweest en heb een burn-out, dus mag ik voorlopig niet werken. Kan ik dus in alle rust gaan werken met mijn hobbies, waaronder muziek, maar doordat ik snel uitgeput ben gaat het behoorlijk lang duren. Maar ga vandaag proberen om de eerste delen op de harddiscrecorder te zetten.![]()

als je een echte burnout hebt, heb je inderdaad veel 'vrije tijd', maar ook geen enkele energie om wat met die tijd te gaan doen, dus de cd van ome P gaat er de eerste tijd nog niet komen....nou ja, dan heb je lekker veel tijd om dingen op te nemen....
als je een echte burnout hebt, heb je inderdaad veel 'vrije tijd', maar ook geen enkele energie om wat met die tijd te gaan doen, dus de cd van ome P gaat er de eerste tijd nog niet komen....

Ik denk dat een ambient/new age achtig project het beste past bij een burnout en dan als (werk)titel "The Creation Of The Evolutionary Burnout Sessions Of Ome Pee"...zal best wel wat positiefs uitkomen...