Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man bijt hond is een goed bekeken programma.
Kan je tevens gratis reclame maken voor jezelf.

maar erm, waar is die dropbox pagina nou gebleven dan?
post hem ff in je signatuur dan, het was destijds toch het plan dat mensen je nummers ten alle tijde konden beluistergluren of niet dan?Die is er gewoon nog, hij zit alleen helemaal vol, kan niets meer bijgezet worden. En heb nu mijn eigen website weer daar zet ik nieuwe nummers ook bij.

ah kijkt aan, hij staat er nuals je nou ook nog ff de link een naam geeft dan is het helemaal duidelijk
![]()
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
je drukt op dat wereldbolletje met het kettinkje en dan paste je de link en dan zet je gewoon wat je wilt in het 2e gedeelte buiten de brackets in die codeEhje drukt op dat wereldbolletje met het kettinkje en dan paste je de link en dan zet je gewoon wat je wilt in het 2e gedeelte buiten de brackets in die code
[ URL ="http://dl.dropboxusercontent.com/u/8136210/list.htm"] hallo dit is de link [ / URL]
Nee joh.. Ik zou die IQ test gewoon overnieuw doen, 't zou best kunnen dat je IQ toch ergens in het midden van 0 en de 145 blijkt te liggen.. Niet zo minderwaardig doen over je zelf!

Wordt het niet eens tijd dat je wat minder gaat schrijven over jouw psychiatrisch verleden?
Een paar weken geleden had je nog een burn-out, nu is het weer Borderline.
Het is hartstikke vervelend dat je zo loopt te toppen en ik hoop echt van harte dat je je weg zal vinden, maar te pas en te onpas smijten met psychische diagnoses doet onrecht aan jezelf en andere mensen.