Wordt hier nog weleens naar andermans muziek geluisterd?

Ferric

Housekabouter
Hey hallo...

't Is weer een flinke tijd geleden, maar ik heb weer eens een track af.

"Quantum Foam" op

't Is een lekkere spacey track, die je op reis neemt naar verre sterrenstelsels :D

Ik merk zelf op dat bij het afmixen er iets niet helemaal lekker is gegaan in het laag (of bij het comprimeren op Soundcloud), zoek ik nog uit en pas ik t.z.t. wel aan, maar ik ben toch benieuwd naar de meningen.

grtz, F.

Klinkt goed! Zitten veel leuke elementen in.. mooie sounds.. Vind de opbouw wel erg traag en de track te lang.. ook al kan je dan lekker wegdromen.. daarvoor vind ik bepaalde stukken te lang duren..

Goeie titel om de aandacht te trekken :D :okdan:

Ben het met vanderbalman eens, wel lekker spacey.

Maak je daar maar geen zorgen over!. ;)

Inderdaad fijne track. Lekker rustig en toch gebeurt er een boel. Soort van zomerse-avond-donderbui-in-de-lucht-Tenori On-jamsessie. :P

Dank u mensen, hier kan ik wat mee. Soms weet je niet meer waar je een track nog meer mee kan verbeteren, wat ik ook probeerde en toevoegde, het werd er niet beter van. Ook had ik al aardig zitten knippen (Kill your darlings is het devies)...

De kritiek neem ik ter harte, ik vond 'm zelf ook wel wat lang. Ik ga eens kijken hoe ik het mooi kan aanpassen voor een tweede versie. ;)

cheers, F.

Ik heb hem geluisteerd, ben erg onder de indruk!!! Het enige wat ik zou veranderen misschien is het "middenstukje" want het lijkt alsof een nieuw nummer begint, terwijl een deel van de suite uitmaakt. Verder is de lengte zoals het is, prima (maar dat is omdat ik meer van lange nummers houd).

Dus ga zo door!

heb je het er weer afgehaald?.. kan 'quantum foam' nergens vinden,.

Update ! Quantum Foam

Update ! Quantum Foam

Kan kloppen Man-T, ik had 'm er idd even afgehaald, want ik wilde toch nog het een en ander aanpassen.

Ik heb nu een nieuwe versie geupload met een ietwat snellere en spannendere opbouw, en hier en daar nog wat aanpassingen om het plaatje meer body te geven. Daarbij heb ik 'm ook iets anders gemastered, waardoor-ie net wat opener klinkt.

Enjoy!!!

"Quantum Foam" op http://soundcloud.com/ferric

Back