Opzoek naar gear rack!

Jasonhamer

Ingeburgerd
Zoals de titel al doet vermoeden ben ik opzoek naar een goed gear rack, ik heb niet zo heel veel om erin te stoppen maar het zou reete fijn zijn als ik het ongeorganiseerde boeltje appratuur is bij elkaar kon binden.

Iemand goede ervaringen met bepaalde merken/modellen?

Hoeveel U moet je kwijt? Alles in een of gesplitst? Open of dicht?

Ik heb zoiets als dit http://www.studioracks.co.uk/specs/cus_split.php maar die heb ik tweedehands overgenomen. Wel leuke site om je te orienterren. :okdan:
Dit is super, zo mooi ben ik ze nog niet tegen gekomen! :okdan:

@YOOZER

Even om wat meer informatie te geven, ik heb momenteel nog niet zo veel gear maar het is vrijwel waarscheinlijk dat ik nog uit ga bereiden.
Dus ik ben wel opzoek naar iets duurzaams. Wil het zo gesloten mogelijk houden hier mee wel rekening houden met ventilatie.
Liefst alles in een rack en ik zou het rack graag op mijn bureau houden, dit vanwege mijn Voyager RME die ik vaak gebruik en ik mijn rug wil sparen.

Gewenste min. aantal units: 6 excl. Voyager RME

Ik heb hier nog een rack staan Die is alleen wel BIG!! ik geloof 4 keer 24 HE. Kast is antraciet grijs, ongeveer 2,5 mtr lang, en 1,5 mtr hoog

Ik denk dat ik zelfbouw kopen of maken achterwege laat.

Daarom was ik ook zeer blij met de bovengenoemde link, alleen jammer dat het bedrijf in de U.K. zit.

Zijn er misschien mensen die met een dergelijk nederlands (evetueel duits) bedrijf bekend zijn?

Back