PottersJef
Muziek begint bij stilte.
Ik ben op zoek naar een synth voor op de PC. Mijn budget is zo'n 200 euro.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat heb je al, wat zoek je en waarvoor?
Als Alladin een nieuw tapijtje zoekt moet hij ook aangeven dat het kleedje moet kunnen vliegen![]()
Met een midi controller controleer je synthesizer software op de computer, een synth is een apparaat dat volledig op zijn eigen werkt als instrument. Analoog of digitaal. Of dco
En een rack? Dan zal ik maar een midi controler nemen.
Als in rackmount? Dat is gewoon een synthesizer in 'rackmount' of monteerbaar in een rek, om je ruimte te besparen. Dan sleep je niet tegelijk met nog een keyboard. Je kan een rack synthesizer met midi bespelen
Welke midi controler raad je me aan ? Ik heb een budget van 200 euro
Laat ik aan de anderen overMet een budget tot 200 euro kom je al snel uit op van die 2,5 octaafs keyboardjes van Icon, Edirol, Akai of M-Audio.
Tweedehands kom je met 200 euro makkelijk aan een goed vier octaafs midikeyboard.
Maar hier weet ik dat je een fatsoenlijke uitleg krijgt, op google niet.

sylenth1 ben ik zwaar fan van, raad ik bijna iedereen aan.
Ik ben op zoek naar een synth voor op de PC. Mijn budget is zo'n 200 euro.

Die wereldhit heb ik al...Vraagt onze vriend Jef bij de slager ook: "ik ben op zoek naar iets voor op mijn boterham"?
Ga toch eerst eens even wat lezen op het beginnersforum
Dit stinkt weer naar "snel even een wereldhit ineen knutselen". Nog even op het forum vragen welke synth ik hier best voor gebruik en dan is hij waarschijnlijk nog net klaar voordat het geweld op Ibiza los breekt.
![]()