[singersongwriter/spokenword/experimenteel] Our Walk

JnM92

heeft het licht gezien!
Hallo. Willen jullie hier alstublieft eens naar luisteren?

Ik heb sinds kort eindelijk een degelijke microfoon gekocht en ben er dol op. Dit is een van de tracks die ik gemaakt heb met behulp van mijn mic.

Ik ben benieuwd hoe dit ontvangen word.

Attachments

• Some Poetry.mp3
    4,3 MB · Bekeken: 82
De super goedkope Samson c03u USB mic. Echt een aanrader voor mensen zoals ik.

Leuk nummer, alleen de vocals in het begin, de vierde noot, is licht vals op de laag, is wel aan te passen.

Maar ik vond het heel origineel! Ga zo door...

Bedankt voor de comments!

Als je maar creatief bent kun je alles leuk laten klinken zeg ik altijd maar :-)

Hoi,

Het begin en einde, met alle klankjes erbij, daar krijg ik bijna kippenvel van, echt mooi.
Het "vertel-stukje" in 't midden vind niet zo geslaagd.

Zeer mooi opgenomen!

Vet! Maar i.d.d. vertel stukje is ietsje te sappig... maar das puur persoonlijk. Heb 'n hekel aan emotionele muziek.. vandaar.

Maar klinkt vet, mooie mix, mooie galm, mooie stem, mooi mooi mooi!

Tof, eindelijk is wat anders. Zang / spoken word ook goed gedaan. Ik vind alleen de beats niet zo tof. Reverb op de snare is ok geeft mooi ruimte aan het verder ruim opgezette nummer, maar ik zou (en dit is persoonlijk) de beats misschien wegfilteren met een highpas filter, hou je wel de structuur van t ritme maar is het wat minder aanwezig. En misschien nog wat geluid toevoegen (omgevingsgeluid ofzo van de plek waar je t stuk spoken word doet) tussen het eerste stuk en t spoken word gedeelte. Maar dit is voornamelijk mijn fantasie die op de loop gaat...
Keep up the good work!

Dank voor alle feedback! Wat fijn. Ik kan er echt wat mee

leuk!
dat binnenstuk hoeft van mij ook niet
rest hebt charisma vind ik hoor

Hallo,

Ik heb het nummer een paar beluisterd en vind het erg mooi, maar...
Het middenstuk, de spoken words, vind ik te lang en of te kaal.
Het is gewaagd en dat vind ik lovenswaardig, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik het bijzonder gaaf vind.
Normaal neem ik niet de moeite om liedjes 5 keer te luisteren en dan aan te komen met commentaar over zo'n gevoelig punt.
Maar ik vind het ondanks bovenstaande een zeer (met de nadruk op zéér) mooi nummer. En dat wil ik graag laten weten.

Groeten,

mooi, mooi, ben het eens met het tekst stukje, voor de rest een super warm klinkend geheel, moet een beetje aan 10cc denken haha. Mooi werk

geweldig nr.

ik vind het spoken word gedeelte ook gewoon goed, al zou een hele subtiele (minimale) toon/drone dit stuk wel goed doen.

keep um comin !!!

Back