nieuwe track

Intro is fijn vind ik.. Lekker duister.. Die stemmen zijn ook ok..

Vind daarna wel de beat er wat vreemd inkomen.. eerst wat losse kickjes en dan ineens plof..

Maar de drums zelf zijn wel lekker.. tempo en geluiden zijn ook mooi..Dan is het ff stil en dan mis ik het echte "yes-hupla-daar-komt-die-beat-weer" gevoel.. dat mag nog wel meer benadrukt worden..

Al met al gaat ie wel weer goed verder..Bij ongeveer 2:18 vind ikhet synth geluid niet mooi.. beetje cheesy en simpel.. ook al filter je t wel wat af en toe hoor ik.

Bij 3:07 wordt t weer wat spannender..werkt weer naar iets toe.. Bijna jammer dat dat dan alweer t einde is..

Hopelijk heb je er wat aan!

Vond m best lekker klinken :)
Uit welk apparaat komt die gedistorte zaagtand?

Heee Mark,

Ik sluit me grotendeels bij van Ballen aan.
De intro is echt super. Lekkere drums!!. Ik stoor me overigens niet hoe de beat erin komt. Vind het prima kunnen.
Ik vind ook het geluidje wat erin komt op 2.18 niet lekker. Vind het niet zo bij de rest passen. Tevens zijn de drums dan wat minder spannend geworden (zeker na 03:00) dan in het begin van de track en klinkt de track wat "kaler"

AL met al wel een lekker trackie!

Hoi Ursamajor

Cool dat je hem lekker vind klinken. De track heb ik helemaal software matig gebouwd. Het zijn geen basis synth geluiden. Bewerk ze vrijwel altijd in de synth en veel effecten om de sysnth naar mijn wens te maken. bv dist, delay reverb enz.
In deze track is het de Nexus die ik heb gebruikt. Drum samples bewerk ik in Kontakt 4.

Thanks

Gr

Mark

Thanks Huey,

Had niet verwacht dat je de track goed zou vinden. Ik liep ook wel een beetje vast kwa ideeen. Dez etrack staat al ongeveer een maandje of twee te wachten maar kreeg er maar geen goed einde aan :-)

Thanks ik zal een kijken of ik er nog wat aan ga veranderen heb wel weer wat ideeen en zo slecht is het begin dus toch niet :-)

Laterss

Mark

Back