En nu een PS3100

Bof, dit waren toch zeer dure instrumenten origineel en zijn vrij zeldzaam. De prijs valt alles in acht genomen toch best mee. Typ eens wat fender telecaster 1970 of zo in op ebay. En dat is gewoon een plank met wat ijzerdraad aan ... Joris

Ik heb 1x zo'n ding gehoord, en de klank is erg vol, warm en nog steeds goed bruikbaar tegenwoordig.

Opzich vind ik die prijs redelijk normaal, de ps 3xxx serie van korg vind ik persoonlijk de allermooiste synthesziers ooit, zowel qua klank als "looks".

weet de prijs niet, maar vind de klank niet zo heel bijzonder. doet me ergens aan kruising tussen ( nette ) ms20 , en ( niet zo dure) korg oude serie ( 700-800dv) denken.
waarbij de ms20 goedkoper en uitgebreider in modulatiemogelijkheden is en de 800dv goedkoper en beterklinkend is ( voller, warmer, helderder, duurder )

kwa uitzien ben ik het wel eens : likkenbarend , koeldrinkend, ..... etc
maar ja , en dan die sentjens..

delay is mooi inderdaad. vraag me af of , als je met een potloot op de grond tikt, met deze effecten, je iets werkelijk anders hoort. het verzuipt er 'n beetje in, nogal lastig te zeggen wat nu debet is aan de 3200ps.
maar ziet er wel geweldig uit, zou er graag 1tje hebben thuisstaan, mn de 3300 of 3200, of allebei ..

De PS-3300 zat toen in 1978 op fl.24000 gulden. De PS-3100 Fl.8595. Dit waren de verkoop advies prijzen die Milestone toen hanteerde.
Prijs van de PS-3200 staat niet op deze prijslijst.
Wel jammer dat dit soort kwa uiterlijk niet meer worden gemaakt.

Laatst gewijzigd:
waarom vergelijk je de ms-20 met de ps-3100?
je gaat toch ook geen solina stringesemble vergelijken met een arp oddy
dit is n stringerd

oa de basissound doet me ( monofoon) erg denken aan een ms20,
een arp oddy ken ik niet

Back