Dark Time Sequencer

phochos

Berliner School Artist
Ik weet niet of hier al een thread van is, maar vandaag kreeg ik de Dark Energy binnen en zat even op de Doepfer site te kijken. In de herfst van dit jaar komt de Dark Time Sequencer uit, als uitbreiding voor de Dark Energy module. Wellicht interessant voor diegene die een Dark Energy synthmodule gekocht hebben. Prijs gaat tussen de 400 en 500 euro worden.

Phochos

Attachments

• Dark_Time.bmp
    663,6 KB · Bekeken: 151
Ja, had ik ook gezien op de Doepfer site. Hoe bevalt de Dark Energy en waar heb je hem vandaan, heb er zelf ook interesse in.

Dark Time is nu ook een echt apparaat

Dark_Time_03_medium.jpg

Meer plaatjes en informatie: http://www.doepfer.de/Dark_Time_e.htm

Hier hetzelfde.
Ik was al enthousiast over de Dark Energy, maar zie er erg naar uit om 'em aan de Dark Time te koppelen.
Ik wil er in de toekomst zeker nog wel één Dark Energy bij. Misschien wel meer, afhankelijk van waar Doepfer nog mee gaat komen in de Dark Line.

mmm... leuk ding!
gelukkig is het zo weer Sinterklaas :)

Nou, ik vraag al de afgelopen 10jaar om een Jupiter8 aan Sinterklaas maar ik krijg helemaal niks van hem :S ook geen doepfer meuk. Ben zelfs tegelijk jarig met die knakker. maar ook dat mag niet baten

Is dit iets in combinatie met de ms20 (hz) of heb je dan een converter nodig?
Ziet er errrgg leuk uit ! Komt op mijn verlanglijstje.

ik vraag al de afgelopen 10jaar om een Jupiter8 aan Sinterklaas maar ik krijg helemaal niks van hem
ja maar je moet het ook eerst zelf kopen... da's het echte geheim van Sinterklaas. Of de Kerstman natuurlijk, ik heb m'n Voyager van de Kerstman "gekregen".

haha ja zo krij ik ook heel veel gear. Of als verlaat verjaardagscadeau. als dat niet werkt dan 'heb ik dat echt nodig'..
Vind het misschien wel het eerste echte interessante ding van doepfer

Ik heb nu de UrZwerg sequencer, maar zit nog steeds te wachten op de bestelde NanoZwerg synthmodule waar ik de UrZwerg aan wil koppelen. Heb nu ook een BlipTronic 5000 Matrix Sequencer, een kastje met 8x8 knopjes waarmee je een seqquencerprogramma kunt maken. Met 8 ingebouwde geluiden is dit ook een leuke uitbreiding in mijn studio.

Phochos

fuck Syntherklaas, ik heb nog nooit iets fatsoenlijks van die figuur gekregen.

ik pak het nu anders aan, aangezien ik mijn kerstpakket ook zelf moet kopen, iedere week weer, doe ik ook mezelf regelmatig een ¨eindejaars toelage¨ toekomen, en af en toe wat vakantiegeld, met bijbehorende vakantie, gewoon, door de week.
die goedheiligmannen zijn echt niet te vertrouwen...., en al helemaal niet in combie met kids....

:mega:

fuck Syntherklaas, ik heb nog nooit iets fatsoenlijks van die figuur gekregen.

ik pak het nu anders aan, aangezien ik mijn kerstpakket ook zelf moet kopen, iedere week weer, doe ik ook mezelf regelmatig een ¨eindejaars toelage¨ toekomen, en af en toe wat vakantiegeld, met bijbehorende vakantie, gewoon, door de week.
die goedheiligmannen zijn echt niet te vertrouwen...., en al helemaal niet in combie met kids....

:mega:

Vette post ,haha :halleluja

...en hij komt er volgens de Doepfer site in twee uitvoeringen.
Eén met rode en één met voornamelijk blauwe LEDjes. De laatste is €25,-- duurder.

groet

Tom

Ik vind rood toch wat tijdlozer. Die blauwe leds zijn ook eigenlijk altijd veel te fel. Maar da's natuurlijk persoonlijk :)

Zag zojuist ook een nieuwe USB/midi-to-cv-interface op hun website, de Dark Link. Volgens de tekst is dit "nothing but the interface of Dark Energy".

Back