Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik vond de Dark Time eerst ook helemaal het einde maar begin nu sterk te neigen naar een MFB Urzwerg Pro.
Wat zijn de voordelen ten opzichte van de dark time?
De Dark Time heeft ook midi uit!
Dus je kan er synths mee aansturen die midi hebben en de patronen opnemen in je daw.
Why not, daar is de midi out toch voor?Kan iemand die'm heeft bevestigen dat je er midisynths mee aan kunt sturen?

Send and receive MIDI-notes
Each active step of Dark Time generates and sends MIDI-note messages. They consist out of a note-on
and a note-off command and a MIDI-notenumber and define pitch (resp. notename / -number) and notelenght.
These data is channel-related, which means that it is assigned to and transmitted on one (or more)
of the 16 existing MIDI-channels.
Both step-rows of Dark Time are capable
ik ben nog steeds blij met m'n Dark Time.
Ik kan er uren met veel plezier aan pielen zonder dat het resultaat belangrijk is.
Het is voor mij een andere manier van werken, maar wel een zeer aangename.
Mede door de Dark Time (en Dark Energy) heb ik de smaak van analoog te pakken gekregen en ben ik me aan het oriënteren op analoog spul.
Ik heb van zo'n prutssessie maar weer eens iets op Youtube gezet.
Analog Experiment - YouTube

Nu transponeer je nog met een keyboard, maar dat kan natuurlijk ook met een andere sequencer.