D Digital Stamgast Lid sinds 24 november 2008 Berichten 208 2 juli 2010 #1 Hallo everyone Heeft er soms iemand enig idee wat het effect is op de synthsound bij 2.32 in de onderstaande link? Ik heb zo een vermoeden dat het een soort pitchbench is maar ik krijg het maar niet uit men keyboard... Thank you all!
Hallo everyone Heeft er soms iemand enig idee wat het effect is op de synthsound bij 2.32 in de onderstaande link? Ik heb zo een vermoeden dat het een soort pitchbench is maar ik krijg het maar niet uit men keyboard... Thank you all!
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 2 juli 2010 #2 t'iz niet echt pitchbend, gewoon een percussief geluidje...
D Digital Stamgast Lid sinds 24 november 2008 Berichten 208 2 juli 2010 #3 6 trak schreef: t'iz niet echt pitchbend, gewoon een percussief geluidje... Zie meer... Denk je? Volgens mij is het echt een effect van de synth zelf hoor...
6 trak schreef: t'iz niet echt pitchbend, gewoon een percussief geluidje... Zie meer... Denk je? Volgens mij is het echt een effect van de synth zelf hoor...
6 trak ?ILLEGAL QUANTITY ERROR Lid sinds 20 september 2002 Berichten 33.894 2 juli 2010 #4 Digital schreef: Denk je? Volgens mij is het echt een effect van de synth zelf hoor... Zie meer... want? ...een percussief geluidje kan toch ook gewoon gemaakt worden middels synthese?
Digital schreef: Denk je? Volgens mij is het echt een effect van de synth zelf hoor... Zie meer... want? ...een percussief geluidje kan toch ook gewoon gemaakt worden middels synthese?
D Digital Stamgast Lid sinds 24 november 2008 Berichten 208 2 juli 2010 #5 6 trak schreef: want? ...een percussief geluidje kan toch ook gewoon gemaakt worden middels synthese? Zie meer... Mss iets met de octaven ofzo?
6 trak schreef: want? ...een percussief geluidje kan toch ook gewoon gemaakt worden middels synthese? Zie meer... Mss iets met de octaven ofzo?
D Digital Stamgast Lid sinds 24 november 2008 Berichten 208 2 juli 2010 #6 Ik snap het echt niet... Kan je zo'n effect dan ook toepassen op samples? Ik dacht dat dit enkel met een synth/VSTI kon?
Ik snap het echt niet... Kan je zo'n effect dan ook toepassen op samples? Ik dacht dat dit enkel met een synth/VSTI kon?
Frenkel paars paard Lid sinds 26 april 2004 Berichten 1.032 Locatie Thuis 2 juli 2010 #7 pitchbend, of portamento o.i.d.
M Manu Ouwe rot Lid sinds 29 juli 2003 Berichten 1.957 Locatie Rotterdam 2 juli 2010 #8 Een synthsoundje in combi met je pitchbender inderdaad. Of dat nou hardware, virtueel, een osc of een (multi-)sample is maakt niet uit.
Een synthsoundje in combi met je pitchbender inderdaad. Of dat nou hardware, virtueel, een osc of een (multi-)sample is maakt niet uit.