• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kawai K5000s Advanced Additive Synthesizer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Hanz

Anonieme Analogist
Te koop: Kawai K-5000s. Inclusief de vrij zeldzame ME-1 geheugenuitbreiding!

k5000s.jpg

De K-5000 is een prachtige synthesizer, niet alleen een lust voor het oog, maar ook met een behoorlijk unieke sound.
De synth-engine combineert additieve synthese met ROM waveforms, met daaroverheen een extreem formantfilter en een lekkere ingebouwde dual FX processor.
Sounds varieren van DX-7 achtige belletjes en e-piano's tot aan layered LA-sounds zoals in de Roland D-50, van analoog klinkende sequences tot aan pads waar een Virus Ti zich niet voor zou schamen.

Ongelofelijk diep om te programmeren, maar sounds zijn ook heel snel en intuitief aan te passen middels de overvloed aan draaiknopjes, die je alleen tegenkomt op de K5000s, niet op de K5000w of de K5000r.
En te bespelen met zo ongeveer de allerlekkerste toetsen ooit gebruikt op een synth, in combinatie met een super uitgebreide (programmeerbare) arpeggiator.

Met de ME-1 geheugenuitbreiding kan je de synth lekker volstoppen met allerlei additieve sounds; zonder deze ME-1 loop je vrij snel uit je geheugen.
Ik heb er behoorlijk wat sounds voor verzameld, die krijg je er natuurlijk bij.

De synth is in topconditie, laatste OS, 100% werkend en ziet er nog geweldig uit.

Afhalen in Alphen a/d Rijn, bezorging valt te overwegen tegen vergoeding van de brandstofkosten.
Vaste prijs: 500 euro. Liever geen ruil, met uitzondering van een Euphonix controller.

Heb al een paar concrete reacties gehad op de K5000.
Voorlopig gereserveerd, dan maar?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back