Ik denk m'n beste tot nu toe: Marbella

ik vind em goed, maar mis nog iets dat hem zo echt uniek maakt of onderscheid van andere tracks - nog iets speciaals of unieks

maar prima trackie...

Lekker groove, maar moet meer gebeuren, lead synth, zang of iets.
Maar groove is zeker lekker.

Kick en percussie is nepheton (808 + Xcomp en Distressors
wilde deze track juist een beetje meer laid back, loungy feel meegeven. hij heeft i.d.d. niet de intensiteit van een techhouse/minimal track
vandaar ook meer de fades en filters dan een meer standaard opbouw.

eerlijk gezegd het saaiste wat ik al gehoord heb van je

beats enzo zijn goed (al zou ik de compressie wat trager zetten) maar de andere sounds moeten echt dikker.

Zo zie je wat smaken verschillen, vind m'n MOOG lead in de break behoorlijk dik en de rest mag wat dunner van mij, wat obscuurder, het is geen trance. (tenminste dat probeer ik te ontwijken in deze track :) )

ja dat is juist raphie, maar dat neemt niet weg dat ik vind dat je track thematische eenheid mist, iets dat echt de aandacht trekt - zelfs bij laidback track of wat dan ook moet je de luisteraar wat meer houvast geven..

voor de rest wel goed van geluid - maar compositorisch zou ik dus wat extra ideeen erbij steken

vind het echte strandbarmuziek, of club-op-eiland. Oke, er gebeurt niet zoveel lead-achtigs, maar dat is bij de meeste synthforum tracks zo, en deze heeft een lekkere chill groove. Keep it coming

'k Vind het idee niet zo origineel eigenlijk:
ik verwacht elk moment een groep van 20 mensen die 'GO!' roepen, als je begrijpt wat ik bedoel ;).
Als het een remix was had het wel een lekkere groove.

In de mix valt me op dat de hihats en de clap erg op de voorgrond zitten en de rest van de mix 'er wat achter'.
Vooral de hihats mogen veel minder agressief in het tophoog.

Sidechain op lead en pads is lekker, probeer de percussie ook iets meer met die accenten te laten meegaan.
Je kan bv. bongo's ook licht sidechainen, zodat je een accent krijgt op de laatste bongoslag van de twee opeenvolgende slagen.
Of werk gewoon meer met velocity op de percussie, als je het oldschool wilt houden ;).

basis aan t begin is erg leuk en potentieel, maar vind m behoorlijk inzakken. Die mooglead kan me ook niet echt bekoren. Vind m ook niet bij de rest van de track passen. Had dan liever een strijker ofzo. Vind ik beter met de piano matchen.

tip vna hierboven sluit ik me ook bij aan.

succes

Back