Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Misschien ben ik ook van de partij, ben er dan toch in de buurt.
waar is het?
... Zit dit weekend in Italiƫ bij doop van ver fam lid 
misschien kan je andere prioriteiten stellen door iets anders op te geven... bijv. je internet abbo opzeggen om zo geld uit te sparenik heb geen auto en ook helaas geen baan dus geen geld voor de trein
helaas pindakaas ik had er wel bij willen zijn

nou gaat lekker danMocht er nog iemand willen meerijden: ik rij vanuit Dordrecht naar Nijmegen en 's avonds weer terug
Veolia meewerkt tenminstte..misschien kan je andere prioriteiten stellen door iets anders op te geven... bijv. je internet abbo opzeggen om zo geld uit te sparen![]()
Moet me helaas toch afmelden... Zit dit weekend in Italiƫ bij doop van ver fam lid
![]()

Zal ff kijken hoeveel plek ik heb, neem ook een sci pro1 mee, en volgens mij staat er al een 101.

"Kleine" SF meeting![]()
misschien kan je andere prioriteiten stellen door iets anders op te geven... bijv. je internet abbo opzeggen om zo geld uit te sparen![]()

misschien kan je andere prioriteiten stellen door iets anders op te geven... bijv. je internet abbo opzeggen om zo geld uit te sparen![]()

pro 2![]()