Grote SF meeting 11 september 2010 in Nijmegen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ben het spoor efkes kwijt door de af en aanmeldingen... het gaat ZEKER gezellig worden. Ik ga i.i.g. veel bier drinken!!!

Let op heh...

LINKJE NAAR LIJST!

Moi wah. Ik heb bij al het volk wat niet meer komt 'n streepje doorheen gedaan.. denk dat het er niet minder vol of druk door word.

Ik zal er die dag rond 11:30 zijn. Om 12:00 gooi ik de deuren open.

Ik hoef deze keer niet te werken, vorige keer wel. Dus ga lekker veel zuipen! Echt zin in deze dag ;-)

Ik heb op deze datum helaas toch andere verplichtingen :( Hoop de volgende meeting wel mee te kunnen pakken.

heb geen google email account, kan dus niet zien wat er al wordt meegenomen door anderen...
Hier een plaatje:

lijst.png

Ik kom ook nog steeds met mede forum lid "woefje" en een introducé.
(dit bericht op aanwijzing van mijn psych gezien ik op alle updates niet vermeld ben...)

ook niet als ik zorg voor bv lijmklemmen?

bedankt voor de lijst.
zie de jp8 er niet meer bij staan en ook bv geen minimoog of zo. zal eens nadenken wat ik meeschouw.
?komt napoleon nou wel met de p8 ?

tot grote teleurstelling van vele SF forumleden ben ik dus helaas ook niet van de partij

gepost op 31 augustus 2010, 15:23 #195
edwinemanuel

ik heb geen auto en ook helaas geen baan dus geen geld voor de trein

helaas pindakaas ik had er wel bij willen zijn

Weet jij eigenlijk wel wat je zegt?
Alleszins niet veel zinnigs.
Behalve veel blablabla.

Zo dan: MET EVO!

Moet lukken zonder gmail heur..

Ik heb op deze datum helaas toch andere verplichtingen :( Hoop de volgende meeting wel mee te kunnen pakken.

heb gehoord dat ..t de grootse wortd ...en misschien laatste

gratis bier
:halleluja:D

ha ja als ik de lijst zo lees : dan vraag ik me wel af hoeveel podiums er beschikbaar zijn .... op eentje kan je ze echt niet allemaal kwijt : en ps ps word er ook aan de nodige stekkerdozen gedacht? en de nodige jack kabels?

Efkes... het word geen grote teringherrie, maar iedereen mot z'n koptelefoon mee nemen!!!!!!!!!! En het is 'n pop podium, als mijn blokjes daar op raken vreet ik er ene op!

Mijn dank is groot. Tot zaterdag! :D
(Welke spullen ik meeneem is nog niet zeker. iig 1 synth met standaard en koptelefoon.)

ik kom ook. ik neem een videocamera mee om wat lampjes, knopjes en schuifjes te filmen.

come on man..
denk dat ik de minimoog meeneem

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back