Grote SF meeting 11 september 2010 in Nijmegen

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Of doe de motif, die heb ik op het oog ;)

try before you buy je weet !!

Hmm, die wil ik op zich ook wel meenemen want die is nog nooit op een meet geweest volgens mij. Alleen wat groter en zwaarder dan de Prophet, ik moet even kijken of die zonder problemen op de achterbank van de Golf past :)

Ik hoop vooral dat de trein wil rijden. Aangezien Prorail weer groot onderhoud heeft gepland :P

Hmm, die wil ik op zich ook wel meenemen want die is nog nooit op een meet geweest volgens mij. Alleen wat groter en zwaarder dan de Prophet, ik moet even kijken of die zonder problemen op de achterbank van de Golf past :)

Haha super!! Maar de prophet 08 is ook een leuke hoor ;)

Ik probeer er ook bij te zijn met mijn filterrack:
rack.jpg

Woooow, wat een boel filters, maar waar is de Sherman dan, die vind ik wel ontbreken in zo'n toren..

kan me hier nog niet op vastleggen, maar belangstelling heb ik zeker..
mogen we misschien ook gebruik maken van (gereduceerd) of misschien mats tarief..parkeerplekje..
dan kunnen er VEEEEEL spullen mee..(2 auto's....is natuurlijk wat idealer.) ..plus, kan ik een mede enthousiast op sleeptouw nemen, om dan gezamelijk een paar synth tracks de ruimte in te laten zweven..

groet murc

Parkeren is daar gratis voor de deur. Maar op de binnenplaats is ook genoeg plek. Maaruuuh... niet te veel spullen me nemen. Er komen vast nog meer mensen die ook wat spulletjes mee willen nemen.

Afgelopen jaar was het al vol..

Er is 'n lijstje met dingen die mensen mee nemen. Hou die in de gaten en neem dan mee wat je denkt dat leuk is voor anderen om te ontdekken. Wat zou je zoal mee willen nemen dan?

@napoleon; Ipad lijkt me supertof om een keer te checken en ik denk dat ik niet de enige ben die dat vindt..

Zou er interesse zijn in een iPad met de Electribe app?

Heb eer al eens mee zittten spelen, erg leuk! Neem mee neem mee dus!

Ey Jeroen, wat is dat bovenste geel met zwarte dinges?

Gelukkig heb ik geen €999.....

Mutator is een heel ander soort filter, kan eigenlijk maar 1 ding, maar wel ontzettend vet. Ieder signaal druipt van het vet wat je erdoorheen stuurt. Bij de E&F is dat minder, maar je kunt onzettend veel kanten op. Je kunt het allemaal uitchecken 11 september!

Ik probeer er ook bij te zijn met mijn filterrack:
SAY AMEN FOR THIS FILTERRACK! :halleluja
Inderdaad er missen alleen nog een Sherman, NIIO Analog Track Thickener en/of de dubbele versies ervan :P

Tsja een Ebbe und Flut......
Oooiiiiiit... hoop ik er één 2e hands te scoren :{

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back