grandaddy
Modulator
Onlangs een gebruikte Korg Radias keys gekocht en net het OS naar versie 2 ge-update. Ik probeer nu ook de editor aan de gang te krijgen op mijn (recente) iMac, maar alles wat ik op het scherm krijg is een Radias log venster en niet de andere Radias schermen (waarop ik de knob settings e.d. kan zien en editten.)
Ik wil liefst enkel de USB gebruiken, gebruik de Radias stand alone, zonder geluidskaart etc.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
* De vorige eigenaar was de Radias cd-rom kwijtgeraakt, en daar stond blijkbaar ook een aparte manual voor de editor op, en dat bestandje vind ik niet op de Korg site, en ook niet elders. Misschien staat daar de oplossing in... Heeft iemand dat bestandje voor me?
Ik wil liefst enkel de USB gebruiken, gebruik de Radias stand alone, zonder geluidskaart etc.
Iemand een idee wat ik over het hoofd zie?
* De vorige eigenaar was de Radias cd-rom kwijtgeraakt, en daar stond blijkbaar ook een aparte manual voor de editor op, en dat bestandje vind ik niet op de Korg site, en ook niet elders. Misschien staat daar de oplossing in... Heeft iemand dat bestandje voor me?
Wat ik al aangaf is dat ik de editor op de Mac heb staan. Maar ik krijg'n niet aan de gang.