Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kun je er iets over zeggen ivm andere synths?Origineel geplaatst door Cisco
6-voice deze keer?! Maar klinkt even gruwelijk!![]()
Peace...
Origineel geplaatst door boestaman
Dat heb je goed geregeld![]()
Hebben ze misschien nog een demo-model ?!
?
?

Origineel geplaatst door Cisco
Heb deze synth vanochtend binnen gekregen via Ups. Heb een vriend in Canada, die werkt als outboard-designer bij Studio-Electronics. Hij heeft ook outboard design voor Focusrite, Lexicon en Alesis gedaan. Hij mailde me vorige maand met het bericht dat ie een SE-8 (6-voice) voor me had die als Demo-model fungeerde tijdens de afgelopen Namm beurs.
Kon deze voor een vriendenprijs naar Europa halen. Heb er $1300,- voor betaald en moest vanochtend 280 euro invoerrechten betalen. Heb 'em dus voor ongeveer 1400 euro hier staan!![]()

godver heee, zit me even fuckin' jaloers te maken. die dingen van SE zijn zo supervet... De ATC-X lijkt me ook helemaal kewl, alleen die prijs.......Origineel geplaatst door Cisco
Tuurlijk Johnny!
Heb deze synth vanochtend binnen gekregen via Ups. Heb een vriend in Canada, die werkt als outboard-designer bij Studio-Electronics. Hij heeft ook outboard design voor Focusrite, Lexicon en Alesis gedaan. Hij mailde me vorige maand met het bericht dat ie een SE-8 (6-voice) voor me had die als Demo-model fungeerde tijdens de afgelopen Namm beurs.
Kon deze voor een vriendenprijs naar Europa halen. Heb er $1300,- voor betaald en moest vanochtend 280 euro invoerrechten betalen. Heb 'em dus voor ongeveer 1400 euro hier staan!![]()
Hoe deze bak klinkt? Dat heb ik al meerdere malen op het forum verteld. Studio-Electronics's produkten zijn zo solide!
Ook deze Omega 6-voice klinkt fenomenaal! Bijna geen beperkingen op de 8-voice versie?!
Ik ga binnenkort snel wat sounds posten op deze thread! En mocht er binnenkort een "meeting" komen?! Dan gaat ie zeker mee!![]()
peace...

Origineel geplaatst door dione
Ff off-topic,maar nu we het toch over Studio Electronics hebben :
Kep zelf een SE1-x ( en ben dr blij mee..) maar zou een ATC-x voor mij een goede aanvulling zijn ?...zou fijn zijn als ie wat 'smeriger' zou klinken...
....
geen grap overgensOrigineel geplaatst door dione
Wat echt vet zou zijn is een Polyfone SE....![]()
Origineel geplaatst door Catscan
mmm lijkt mij niet...als je een bassynth gaat stapelen wordt het niet mooi vind ik.....
Volgens mij hen je dan ook faseverschuiving wat niet echt cool is...
bv de memorymoog is geen synth waar 6 minimoogs in zitten wat bijna iedereen beweerd....die is met andere oscilators opgebouwd die meer geschikt zijn voor leads en niet voor subbass...maar dit terzijde

Origineel geplaatst door Catscan
Ik heb met de se-1x phreaking electronics(industrial demolition ep) gemaakt.....klinkt wel smerig dacht ik....
Origineel geplaatst door Cisco
Krijg vaak genoeg leuke aanbiedingen! Het ligt eraan?!![]()